+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Vraag
Alle reacties
kan je dan niet beter naar de audicien gaan en octoplasten laten maken ?
behoorlijk vaak zijn die 50% korting, dus dan wacht je even aanbieding af, dan is het prima te doen.
behoorlijk vaak zijn die 50% korting, dus dan wacht je even aanbieding af, dan is het prima te doen.
[ Voor 41% gewijzigd door 99ruud99 op 19-04-2022 14:23 ]
Wellicht maar die zijn zelfs met korting toch serieus prijzig volgens mij99ruud99 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 14:23:
kan je dan niet beter naar de audicien gaan en octoplasten laten maken ?
Zijn er überhaupt aanbieders die octoplasten maken die je op je in-ears kan zetten? Die dingen worden vooral aangeboden in de vorm van gehoorbescherming toch?99ruud99 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 14:43:
Ah, zie net dat jouw oortipjes 22 euro zijn, die octoplasten zijn meestal 50 euro inderdaad
Die comply tips waar TS het over heeft zijn tips om op (al dan niet wireless) oordopjes (als in: earphones, niet earplugs) te zetten. Geen gehoorbescherming.
[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 19-04-2022 14:50 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ik kwam laatst octoplasten tegen die je over dopjes heen kon schuiven. (Of over filter, of over filter met bluetooth (duurste optie).
Ja, zelfs een bedrijfje in engeland wat ze maakt speciaal voor de meest populaire TWS oplossingenOrion84 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 14:49:
[...]
Zijn er überhaupt aanbieders die octoplasten maken die je op je in-ears kan zetten? Die dingen worden vooral aangeboden in de vorm van gehoorbescherming toch?
Dank voor de reminder. Ik heb inmiddels spinfits in de allergrootse maat. Die zitten goed.
Pagina: 1