Security & Alcatel tweak

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• The Gamblers
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:47
Hoi,

Ik heb de alcatel tweak een maand geleden gedaan en zit eigenlijk met het volgende. Ik heb hier een webserver draaiend op poort 80 maar zit mij eigenlijk af te vragen if ik wel helemaal secuur zit. Zijn er hier mensen die willen proberen mij te "hacken" >:)

Console Guy

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:33
waarom zou je niet secuur zitten?

je moet de server goed beveiligen, en je modem ALLEEN laten routeren naar de server (incoming poort 80 dan)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[topic=192381/1/25]

daar moet je dat vragen :)

En zeker snel ip geven van een ander >:)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• The Gamblers
Ik dacht er ieder aan een nieuw draadje te starten voor de duidelijkheid >:) Ik heb enkelt poort 80 doorgezet maar ik weet dus niet of het firewall in het adsl modem wel goed is :? Ik kan hier dus bij Alcatel niet meer informatie over vragen |

Wie wil proberen ?? Mijn ip is 194.109.243.34 oftewel basmaaks.xs4all.nl

Console Guy

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Lijkt me toch echt niet slim om op zon grote site met zoveel bezoekers openlijk je ip te posten... Dus neem mijn raad aan en verwijder hem weer zo snel mogelijk.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• The Gamblers
Waarom zou ik mijn IP hier niet posten :?

Als je mijn hostnaam hebt kun je mijn website bereiken maar dan kan je ook heel makkelijk het bijhoorde IP adres opzoeken.

Console Guy

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Post dan ook even dat je Apache 1.3.20 hebt draaien.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Daan
  • Laatst online: 20:49
Op vrijdag 24 augustus 2001 16:44 schreef CrashOne het volgende:
Post dan ook even dat je Apache 1.3.20 hebt draaien.
>:)<hr>
Erg leuk maar ik heb je IP om _veiligeidsredenen weggehaald basmaaks.
Topic gaat ook dicht want hier doen wij niet aan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.