Toon posts:

welke flightsim zonder joystick ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil me een beetje gaan verdiepen in een flightsim, maar ben linkshandig en moet het dus zonder fatsoenlijke joystick stellen.

Wie kan mij vertellen welke sim nog een beetje speelbaar is zonder pookje?
Dacht zelf aan MS Combat Flight Sim 2..

ps. Ook heli-sims zijn welkom

Verwijderd

flightsim zonder stick sux!!! Zelf ben ik ook linkshandig en vlieg met de R hand, wen je aan. Je kunt natuurlijk ook een simpele stick kopen, die zijn minder discriminerend voor linkshandigen.

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:39

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Retal :) (dos game :))

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Crimson Skies (meer arcade dan simulatie) is zeer goed te doen met het toetsenbord.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
CFS2 is niet te spelen zonder stick. Geen enkele nieuwe (semi-) realistische sim.

Je kan beter een Saitek Cyborg (zo heet dat ding geloof ik) kopen, die is voor zowel links als rechtshandigen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Anders kijk eens op www.x-plane.com. Hier kun je een demo downloaden die het 5 minuten doet als je m opstart. Loopt supervloeiend en is erg realistisch. Hij is met de muis te spelen, maar is wel lastig. (heb het geprobeerd)

Er is ook een site die producten aanbied voor linkshandigen, ik meen me te herinneren dat er ook een linkshandige (neutrale) joystick bij zat. Weet alleen de link meer ;(

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:35
crimson skies ja, spelen wij op lan ook altijd op keyb. omdat niet iedereen een stick heeft

• Johpie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Op vrijdag 24 augustus 2001 17:43 schreef Tusk het volgende:
Retal :) (dos game :))
RETAL RULES :) voor de rest gaat Flight Simulator ook wel gewoon met toetsen boord hoor, heb ik ook nog wel es gespeeld.

En anders WINGS OF FURY, very old dos game :) is alleen geen 3d flight game

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op zaterdag 25 augustus 2001 09:46 schreef Rappie het volgende:
crimson skies ja, spelen wij op lan ook altijd op keyb. omdat niet iedereen een stick heeft
ik heb stick en keyboard, speel het verschillend, kan met beide, maar met keyboard is het idd zeer goed te doen, gewoon goede gameplay :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• kropsla
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10-2023
rrrrrrrrrrrrr weer zo'n Flightsim newbie, koop een fatsoenlijk linkshandige stick klaar :)
Als je Flightsims met pijltjes speelt, dan verneuk je de hele sim, geen lol meer aan dan ;)
Cya.
Iceman

• MindWarp
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:11
RETAL RULES :)
Zeker weten >:) maar ik denk dat je algemeen wel kunt zeggen dat alleen de oudere games een beetje speelbaar zijn zonder stick. Of ik kan er geen bal van natuurlijk met die nieuwe spellen :z

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

Pagina: 1