Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een systeem waarmee ik moeiteloos en minstens de komende 5 jaar kan gamen op hooogste settings. Het mag dus vrij top of the line hardware zijn. Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en het lijstje dat ik momenteel heb kan je onderaan terugvinden. De games die ik speel zijn onder andere BF, Halo Infinite en RPGs . Videobewerken of streamen van games doe ik niet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 2200 euro mooi om nuts te gaan, maar minder is altijd welkom
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb enkel al een GPU: ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 Ti OC
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag zou ik een setup hebben die aardig stil is. Het plan is om deze pc in de open ruimte van mijn living te zetten. Ik zou niet graag hebben dat het geluid een hinder is voor mijn partner.
Als monitor liefst minstens een 27" scherm met als resolutie 2560x1440 en minstens 120 hertz.
Ik vraag me af of een curved screen beter is om met te gamen en wat de beste afstand is voor je ogen en het scherm?
Ga je overklokken?
Staat niet op de planning. Heb er geen ervaring mee en wil het ook niet riskeren dat ik hardware kapot maak.
Wil je waterkoeling?
Hier ben ik geen fan van en zou dit niet willen kopen.
Wat verwacht je van ons?
1. Ik zou het leuk vinden als jullie eens naar mijn wenslijst kunnen kijken en bijsturen waar er misschien goedkopere alternatieven met ongeveer dezelfde kracht/kenmerken te verkrijgen zijn.
2. Is de setup ok qua compatibiliteit? Voor zover mijn opzoekingstalent reikt, denk ik dat alles tesamen werkt maar ik ben geen geleerde op dit vlak
Bedankt alvast voor de tijd die je neemt om me te helpen
Ik ben op zoek naar een systeem waarmee ik moeiteloos en minstens de komende 5 jaar kan gamen op hooogste settings. Het mag dus vrij top of the line hardware zijn. Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en het lijstje dat ik momenteel heb kan je onderaan terugvinden. De games die ik speel zijn onder andere BF, Halo Infinite en RPGs . Videobewerken of streamen van games doe ik niet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 2200 euro mooi om nuts te gaan, maar minder is altijd welkom
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb enkel al een GPU: ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 Ti OC
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag zou ik een setup hebben die aardig stil is. Het plan is om deze pc in de open ruimte van mijn living te zetten. Ik zou niet graag hebben dat het geluid een hinder is voor mijn partner.
Als monitor liefst minstens een 27" scherm met als resolutie 2560x1440 en minstens 120 hertz.
Ik vraag me af of een curved screen beter is om met te gamen en wat de beste afstand is voor je ogen en het scherm?
Ga je overklokken?
Staat niet op de planning. Heb er geen ervaring mee en wil het ook niet riskeren dat ik hardware kapot maak.
Wil je waterkoeling?
Hier ben ik geen fan van en zou dit niet willen kopen.
Wat verwacht je van ons?
1. Ik zou het leuk vinden als jullie eens naar mijn wenslijst kunnen kijken en bijsturen waar er misschien goedkopere alternatieven met ongeveer dezelfde kracht/kenmerken te verkrijgen zijn.
2. Is de setup ok qua compatibiliteit? Voor zover mijn opzoekingstalent reikt, denk ik dat alles tesamen werkt maar ik ben geen geleerde op dit vlak
Bedankt alvast voor de tijd die je neemt om me te helpen
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-12700K Boxed | € 424,01 | € 424,01 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming Z690-PLUS WIFI | € 345,10 | € 345,10 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify S2 Black - TG | € 144,50 | € 144,50 |
| 1 | Monitoren | LG UltraGear 27GL83A-B Zwart | € 349,- | € 349,- |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15S chromax.black | € 95,15 | € 95,15 |
| 1 | Ventilatoren | Arctic P14 PWM PST Value Pack (5 stuks), 140mm | € 34,95 | € 34,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2A4800C40 | € 269,- | € 269,- |
| 1 | Voedingen | Antec Signature Titanium 1000 | € 235,24 | € 235,24 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 147,90 | € 147,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 250GB | € 68,61 | € 68,61 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.113,46 | ||