Toon posts:

Volgens mij mobo kapot???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg nog wel de memory check te zien maar daarna bij de "samenvatting" krijg ik alleen een zwart scherm, ik heb de bios al geflashed er een andere cpu opgezet, het geheugen veranderd en de kaarten eraf gehaald geen resultaat, heeft iemand nog andere ideeen, misschien zie ik iets over het hoofd.

Bij voorbaat dank.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
'Misschien' is het handig als je wat verder info over je systeem geeft ;)

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me niet nodig maar goed als je er op staat.
PIII450, 256Mb (1*128, 2*64) Award Bios, Geforce 2 32Mb, IBM Deskstar 15Gb en Western Digital 10Gb, Sony 6*DVD, Cyberdrive 2*2*2 CDRW, 3Com 10/100 Etherlink III, Soundblaster Live 1024, nou volgens mij is het dat wel.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-08 13:40
Hmm.. Lijkt me eerder iets verkeerd gegaan met de flash ofzo.. Als jij de 'samenvatting' nog krijgt betekend het gewoon dat jouw bord nog wel werkt.. Misschien dat de hdd niet goed herkent wordt ofzo..

Kun je nog wel in je bios komen? En kun je nog wel booten van flop?

Zoja, dan kijk maar eens of je nog iets op je hdd kunt herkennen..

Verwijderd

Dit is niet op jouw gericht ofsow maar ik snap niet waarom mensen hier op GoT een topic openen met de vraag of hun mobo of proc kapot is. Als je denkt/of zeker weet dat ie kapot is (omdat je van allerlei dingen hebt geprobeerd en het werkt nie) waarom ga je dan niet direct naar de winkel of neem je contact op met de fabrikant om te kijken of je een nieuwe kunt krijgen. Nogmaals dit is niet gericht op de topicstarter en het is ook niet als flame bedoeld maar de laatste tijd komen zulke topics vaak voor terwijl dat in mijn ogen vaak niet nodig is dat er een topic word geopend. Bedankt voor de aandacht :) En btw veel suc6 met oplossen van je probleem :)

[edit]
En btw hier nog een quotje :)
Je zoekactie naar 'mobo kapot' leverde 1654 resultaten op. Resultaten 1 - 50.