Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coy
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-09 14:09
Ik zoek een?
Ik zoek een monitor arm welke een 27 inch én 24 inch monitor in landscape opstelling onder elkaar gemonteerd ondersteund. Ik heb de volgende: https://www.amazon.nl/HUA...ingsopties/dp/B0861284GB/ optie daarvoor gevonden (zie afbeelding #3 voor waar ik op doel). Nu was ik benieuwd of er tweakers zijn die ervaring hebben met dergelijke setups en mogelijk tips/suggesties hadden voor alternatieven of mogelijk zelfs wat meer weten over dit specifieke model.

Wat is je budget?
Mijn budget is rond de 100-150 euro, maar indien het richting de max gaat moet ik dit wel kunnen argumenteren tegenover mezelf, gezien in beginsel ik kijk naar een product van rond de 83 euro. (zie link hier boven)

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor merken, zolang het kwalitatief maar goed genoeg is, ik koop liever geen rotzooi die ik moet retourneren

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Reden voor deze ietwat zeldzame setup is omdat ik een bureau heb van 120 cm breed en wat daarnaast vrij diep is (uit mijn hoofd rond de 60-80 centimeter), en ik van plan ben om aan weerszijden van de schermen een Adam T5V studio monitor neer te zetten, om dan 2 schermen naast elkaar te runnen past helaas niet in de breedte.

Verder woon ik op kamers, dus boven mijn bureau hangen op ongeveer 80-90 centimeter hoogte (Ten opzichte van het bureau) een set plankjes met wat spullen erop, dus ik kan helaas ook niet te veel uit de hoogte gaan met mijn schermenopstelling.

Mochten er specifieke maten gegeven moeten worden dan kan ik dit regelen. Ik heb ook al een en ander opgemeten en het moet wel passen, al kan het laagste plankje mogelijk wat problemen opleveren, ik was van plan dit op te lossen door de schermen wat meer naar voren te zetten d.m.v. de armen bij het model bureaubeugel wat ik op het oog had.

bij voorbaat dank voor het meedenken. _/-\o_