Misbruik van het Tweakers intro geluid?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gamer_Life
  • Registratie: Februari 2022
  • Nu online
Ik vond een video(aanbevolen video)op youtube maar gebruikt die gast niet het tweakers deuntje in zijn intro of is het andersom en gebruiken jullie die van hem? >>> YouTube: Most brutal Military test Ever - I tried to join the Norwegian LRRP ...
Dit is het filmpje en vergelijk het deuntje op 0:04 in dat filmpje met deze link van een Tweakers review YouTube: Steam Deck Review - Een handheld voor de tweaker
Het viel mij meteen op of is dit een gratis deuntje die iedereen mag gebruiken?
Ik weet niet waar ik dit anders moet meer zetten dus vandaar dat ik het hier neer pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:16

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Bedankt voor je bericht :). Schopje naar Geachte Redactie en even een tag voor @WoutF, misschien kan hij hier wat over zeggen (en anders weet ie waarschijnlijk wie dat wel kan).

[ Voor 7% gewijzigd door Bart ® op 18-04-2022 20:36 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik gok dat dit nog steeds van toepassing is:
LukevanDrie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:44:
[...]

Bedankt voor je oplettendheid. De muziek onder het intro van Tweakers komt van een bekende online database waar iedereen muziek/geluiden kan kopen. Het kan dus gebeuren dat je ergens anders een versie van ons intro tegenkomt. Misschien moeten we volgende keer zelf achter een keyboard gaan zitten ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukevanDrie
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-10 20:42

LukevanDrie

Teamlead Mediateam
Dirk schreef op maandag 18 april 2022 @ 23:39:
Ik gok dat dit nog steeds van toepassing is:
[...]
Wat Dirk zegt 😉
Maar alsnog bedankt voor je oplettendheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer_Life
  • Registratie: Februari 2022
  • Nu online
Graag gedaan en bedankt voor de feedback, en tja met zoveel getalenteerde muzikanten in Nederland moet het niet heel lastig zijn om een hippe soundtrack te laten maken, desnoods maak je een deuntje zoals LTT heeft als intro(8bit of hoe heet het).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gamer_Life schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 11:45:
Graag gedaan en bedankt voor de feedback, en tja met zoveel getalenteerde muzikanten in Nederland moet het niet heel lastig zijn om een hippe soundtrack te laten maken, desnoods maak je een deuntje zoals LTT heeft als intro(8bit of hoe heet het).
Het intro van LTT is ook een gewoon een Monstercat release (van een NL'se DJ).

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 16:14

World Citizen

FreeReef.nl

Ik vind dit ook jammer gezien het talent wat hier loopt. Indertijd (10jaar geleden) heb ik het ook wel eens gevraagd gezien ik de tune wilde gebruiken voor clan videos van een Tweakers Clan.

We namen toen en nu genoegen met een gekochte tune. Ik vind het nog steeds jammer.

Ik heb toen met mijn 0-skill zelf een tune gemaakt omdat ik het risico te groot vond om die van t.net te gebruiken gezien die commercieel is.

Ik zou echt mijn best gaan doen als t.net een verplichtingsloze wedstrijd op zet om gewoon eens te peilen waar men mee over de boeg komt.

Uiteindelijk is het dit geworden 🙂

FreeReef.nl

Pagina: 1