Hé allemaal,
Ik heb onlangs een nieuwe videokaart gekocht. Alles werkte een poosje prima, tot ik vandaag besloot een clean install van Windows 10 te doen. 1 ssds en 2 harde schijven ontkoppeld, om te voorkomen dat de Reset my pc functionaliteit ook de andere schijven zou wipen.
Alles leek voorspoedig te gaan, tot ik mijn disks weer terug wilde plaatsen en daarvoor ook mijn gpu tijdelijk eruit moest halen. Sindsdien reageert mijn pc niet meer op de startknop. Geen enkele feedback, ook geen lampjes e.d.
Dit heb ik inmiddels zonder effect geprobeerd:
- Alles loskoppelen
- Andere PSU en kabel
- Jumpstart van power dmv pins
- Cmos reset
- Visuele check van mobo; ik zie geen schade. Wel brak het gpu-clipje bij het ontkoppelen, maar die heb ik sindsdien weer teruggeplaatst.
Heeft 1 van jullie misschien nog een suggestie?
Asrock B550 Pro4
AMD Ryzen 5 3600
Ripjaw 32gb ddr4 RAM
Gigabyte RTX3070 ti
:strip_exif()/f/image/8U4Z2j0toCt6tAjlL9vnTSXY.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb onlangs een nieuwe videokaart gekocht. Alles werkte een poosje prima, tot ik vandaag besloot een clean install van Windows 10 te doen. 1 ssds en 2 harde schijven ontkoppeld, om te voorkomen dat de Reset my pc functionaliteit ook de andere schijven zou wipen.
Alles leek voorspoedig te gaan, tot ik mijn disks weer terug wilde plaatsen en daarvoor ook mijn gpu tijdelijk eruit moest halen. Sindsdien reageert mijn pc niet meer op de startknop. Geen enkele feedback, ook geen lampjes e.d.
Dit heb ik inmiddels zonder effect geprobeerd:
- Alles loskoppelen
- Andere PSU en kabel
- Jumpstart van power dmv pins
- Cmos reset
- Visuele check van mobo; ik zie geen schade. Wel brak het gpu-clipje bij het ontkoppelen, maar die heb ik sindsdien weer teruggeplaatst.
Heeft 1 van jullie misschien nog een suggestie?
Asrock B550 Pro4
AMD Ryzen 5 3600
Ripjaw 32gb ddr4 RAM
Gigabyte RTX3070 ti
:strip_exif()/f/image/8U4Z2j0toCt6tAjlL9vnTSXY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1ukD88efR4j8QjBwYxI6xTSv.jpg?f=fotoalbum_large)