Voor onze woning zijn we op zoek naar Zonnepanelen
.
Ik heb heel wat offertes aangevraagd, maar kreeg vaak naar mijn idee onnodig dure panelen aangeboden (Solaredge/Enphase) of extreem hoge prijzen. Nu een offerte van VEH ontvangen, die is naar mijn idee goed geprijsd.
30x Jinko Solar 360 WP EUR 8.599 (ex btw)
of
30x Trina Solar 390 WP EUR 9.393 (ex btw)
Opstelling: Voorkeur voor Oost-west gezien de toekomstige warmtepomp.
Mijn idee is om 30x Trina Solar 390WP via VEH te nemen , wat is jullie idee/tips?
Op de foto is inderdaad een uitbouw te zien, maar ivm zicht wil mijn vrouw daar geen panelen op
. En 30 panelen lijkt mij op zich al redelijk veel voor een woning.
Ik heb heel wat offertes aangevraagd, maar kreeg vaak naar mijn idee onnodig dure panelen aangeboden (Solaredge/Enphase) of extreem hoge prijzen. Nu een offerte van VEH ontvangen, die is naar mijn idee goed geprijsd.
Foto's
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Beschikbare (dak)ruimte
Afmetingen dak waar panelen op komen is 11x6m (plat dak ca 8m hoogte)Schaduw
Geen schaduwJaarverbruik
Momenteel ca 2500kwh , daar komt in de toekomst een 9-12KW warmtepomp (binnen 1-2 jaar) + elektrische laadpaal bij (2-3 jaar)Huidige elektriciteitsaansluiting
momenteel 1 fase (wordt 3 fase)Budget en doel
Budget ca 10k en doel is energiekosten naar beneden krijgenWie gaat het project uitvoeren
Niet zelfBijhouden van data
Basics zijn leuk, maar hoeft niet heel geavanceerdReeds verkregen offertes
Offerte van VEH:30x Jinko Solar 360 WP EUR 8.599 (ex btw)
of
30x Trina Solar 390 WP EUR 9.393 (ex btw)
Opstelling: Voorkeur voor Oost-west gezien de toekomstige warmtepomp.
Mijn idee is om 30x Trina Solar 390WP via VEH te nemen , wat is jullie idee/tips?
Op de foto is inderdaad een uitbouw te zien, maar ivm zicht wil mijn vrouw daar geen panelen op
[ Voor 17% gewijzigd door Sport_Life op 16-04-2022 21:08 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
:fill(white):strip_exif()/f/image/w3dq8ogXpiWuXzajsSzQagOs.png?f=user_large)