Om wat extra energie te besparen wil ik de vloerverwarming pomp op het externe pomp contact van mijn Techneco Elga (WP is bijna 5 jaar oud) aansluiten zodat deze niet meer 24/7 draait. Tijdens mijn zoektocht naar dit contact viel mij onderstaand onderdeel in de Elga op:
:strip_exif()/f/image/q9pqeNSW3ZgePR9RBOVEy7L9.jpg?f=fotoalbum_large)
Omdat mijn installateur geen onderhoud op de Elga meer uitvoert, kan ik deze hierover geen vragen meer stellen.
Ik vraag mij af of dat het kwaad kan dat dit onderdeel verkleurd is, of dat ik deze zo snel mogelijk moet vervangen om de Elga werkend te houden?
ps: weet iemand hoe de connectors heten die op het contact op onderstaande foto passen (het kabeltje uit de handleiding kan ik nergens meer kopen)?
:strip_exif()/f/image/q9pqeNSW3ZgePR9RBOVEy7L9.jpg?f=fotoalbum_large)
Omdat mijn installateur geen onderhoud op de Elga meer uitvoert, kan ik deze hierover geen vragen meer stellen.
Ik vraag mij af of dat het kwaad kan dat dit onderdeel verkleurd is, of dat ik deze zo snel mogelijk moet vervangen om de Elga werkend te houden?
ps: weet iemand hoe de connectors heten die op het contact op onderstaande foto passen (het kabeltje uit de handleiding kan ik nergens meer kopen)?
/f/image/C30o0MxKORt5VDcjqdxQjBGy.png?f=fotoalbum_large)