Wat is jullie ervaring met het isoleren van funderingen / perimeter-isolatie op een bestaand woning?
Wij zouden graag ons huis nog wat meer hermetsich geïsoleerd willen vooral om vocht en warmteverlies te voorkomen aan de uitbouwkant van ons huis.
Vragen:
> Heeft iemand ervaring met fundering(en) isolatie / Perimeterisolatie?
> Is dat zelf te doen?
Zo ja, zouden jullie jullie ervaring kunnen delen (type materiaal, kosten, foto's... en meer, links van jullie eigen of van een ander blog/website kunnen delen)?
> Hebben jullie dat laten doen?
Zo ja, bij welk bedrijf?
> Hebben jullie andere informatie... graag deze hier delen.
> Wanneer men fundering isoleert moet men ook de binnenmuren in de kruipruimte ook worden geïsoleerd?
> Heeft u meer informatie van mijn nodig? Graag mij laten weten welke.
Meer informatie:
>> Ons huis en uitbouw: Voorlopig hebben weinig informatie over de bouwconstructie, deze zijn opgevraagad bij onze gemeente.
>> Ons huis is een rijtjeswoning van 1998.
>> De uitbouw:
- Wij hebben geen informatie over hoe/wanneer de uitbouw is uitgevoerd en ook over de funderingen.
- is kort na ons huis geplaatst en is volgens ons niet genoeg geisoleerd.
- staat aan het zuiden (en de voorgevel aan de noordkant).
Vriedenlijk bedankt,
Neuh
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zoektermen:
Buitenmuur / Buitenmuren / Fundering / Funderingen / isolatie / isoleren / Perimeterisolatie / Perimeterisoleren / Perimeter-isolatie / Perimeterisoleren
Wij zouden graag ons huis nog wat meer hermetsich geïsoleerd willen vooral om vocht en warmteverlies te voorkomen aan de uitbouwkant van ons huis.
Vragen:
> Heeft iemand ervaring met fundering(en) isolatie / Perimeterisolatie?
> Is dat zelf te doen?
Zo ja, zouden jullie jullie ervaring kunnen delen (type materiaal, kosten, foto's... en meer, links van jullie eigen of van een ander blog/website kunnen delen)?
> Hebben jullie dat laten doen?
Zo ja, bij welk bedrijf?
> Hebben jullie andere informatie... graag deze hier delen.
> Wanneer men fundering isoleert moet men ook de binnenmuren in de kruipruimte ook worden geïsoleerd?
> Heeft u meer informatie van mijn nodig? Graag mij laten weten welke.
Meer informatie:
>> Ons huis en uitbouw: Voorlopig hebben weinig informatie over de bouwconstructie, deze zijn opgevraagad bij onze gemeente.
>> Ons huis is een rijtjeswoning van 1998.
>> De uitbouw:
- Wij hebben geen informatie over hoe/wanneer de uitbouw is uitgevoerd en ook over de funderingen.
- is kort na ons huis geplaatst en is volgens ons niet genoeg geisoleerd.
- staat aan het zuiden (en de voorgevel aan de noordkant).
Vriedenlijk bedankt,
Neuh
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zoektermen:
Buitenmuur / Buitenmuren / Fundering / Funderingen / isolatie / isoleren / Perimeterisolatie / Perimeterisoleren / Perimeter-isolatie / Perimeterisoleren