Hallo, ik heb een intergas hre 28/24 ketel.
Op welke temperatuur ik de kamerthermostaat ook zet het blijft koud voelen in mijn Woonkamer 19 m2
Enkel met opwarmen voelt het lekker daarna blijft het koud.
De thermostaat zit op een erg koude binnen muur dus deste kouder het buiten is deste comfortabeler het hier word.
Als ik hem op 22 graden zet, word het in de huiskamer van de muur af circa 25 graden op andere thermometers.
Als ik de thermostaat van de muur haal en op de bank neerleg en instel op 22 is het veelste koud en voelt het op 23 graden nog erg koud aan.
Ik heb maar 2 radiatoren in woonkamer 1 grote en 1 kleine, de rest van het huis heb ik dus gesloten vanwege de hoge gasprijs:
Woonkamer links 668w
Woonkamer rechts 2672
Woonkamer geheel dus: 3340w met een ketel van 22.000 w
Welke instellingen kan ik het beste gebruiken ook qua besparing.
22kw vermogen HRE 28/24
Vind het vreemd dat het altijd maar koud aanvoelt
Op welke temperatuur ik de kamerthermostaat ook zet het blijft koud voelen in mijn Woonkamer 19 m2
Enkel met opwarmen voelt het lekker daarna blijft het koud.
De thermostaat zit op een erg koude binnen muur dus deste kouder het buiten is deste comfortabeler het hier word.
Als ik hem op 22 graden zet, word het in de huiskamer van de muur af circa 25 graden op andere thermometers.
Als ik de thermostaat van de muur haal en op de bank neerleg en instel op 22 is het veelste koud en voelt het op 23 graden nog erg koud aan.
Ik heb maar 2 radiatoren in woonkamer 1 grote en 1 kleine, de rest van het huis heb ik dus gesloten vanwege de hoge gasprijs:
Woonkamer links 668w
Woonkamer rechts 2672
Woonkamer geheel dus: 3340w met een ketel van 22.000 w
Welke instellingen kan ik het beste gebruiken ook qua besparing.
22kw vermogen HRE 28/24
Vind het vreemd dat het altijd maar koud aanvoelt
:strip_exif()/f/image/f8En095sNZ0aswSSYHNCihDN.jpg?f=fotoalbum_large)