Beste mediaspeler voor sideloading

Pagina: 1
Acties:
  • 464 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevints
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 17-05 13:37
Goedemiddag medetweakers,

Zojuist heb ik mijn LG tv binnengekregen wat natuurlijk een flinke vooruitgang is t.o.v. mijn 5 jaar oude Sony tv behalve het gemis van Android TV. Nu ben ik op zoek naar een mediaspeler die mij instaat stelt om in 4k hdr en 60fps youtube, netflix en spotify laat casten. Ook moet ik kunnen sideloaden vanwege het gebruik van Smarttubenext. Ik hecht veel waarde aan goede prestaties bij het scrollen van menu's aangezien dat het grootste minpunt was van mijn oude Sony.
Ik heb gekeken naar de Nokia 8000, Amazon fire stick 4k (max),de Mi Box s en de Chromecast met Google TV. Deze zijn allen voor ongeveer dezelfde prijs te krijgen en lijken dezelfde featureset te hebben. Welke zouden jullie aanraden? Ik ben niet van plan meer dan 80 euro uit te geven, dus de kastjes van Nvidia vallen af

[ Voor 5% gewijzigd door kevints op 15-04-2022 13:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@kevints Aankoopadvies doen we in CEA; je topic is daarheen verplaatst.

Heb zelf diverse mediaspelers gehad. Mijn advies: koop een kastje van Nvidia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

S1NN3D schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 15:52:
@kevints Aankoopadvies doen we in CEA; je topic is daarheen verplaatst.

Heb zelf diverse mediaspelers gehad. Mijn advies: koop een kastje van Nvidia.
Op zich geen verkeerd advies, hoewel ruim buiten bereik v.w.b. maximaal te besteden bedrag.

Daarnaast moet ik toch één kritische noot plaatsen m.b.t. de Nvidia (Shield), deze ondersteund (helaas) geen HDR via Youtube.

@kevints, v.w.b. je kandidaten, er zouden er meer geschikt kunnen zijn en ééntje in het bijzonder, ik heb er alleen zelf (nog) geen ervaringen mee opgedaan. De nieuwe Xiaomi 4k Stick heeft ondersteuning voor de nieuwe AV1 codec en is (al) voorzien van Android TV 11, misschien ook iets om mee te nemen in je overweging?

Heb je geen extra wensen m.b.t. waarover de boxjes/sticks moeten beschikken v.w.b. aansluitingen en mogelijkheden?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:30
Ik ben het eens met het vorige advies.

Gewoon even slikken en het goede ding kopen.

Die goedkope dingen is bijna altijd wat mee, dus eindig je vaak toch met het duurdere ding, alleen ben je dan nog duurder uit omdat je eerst iets verkeerds hebt gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Hier nog een stem voor nvidia 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-05 06:45
nivdia shield +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1214048

Ik heb boven en beneden een Nokia staan en deze bevallen ons erg goed. Via usb stick heb ik er zelf apps erop gezet, geen probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
We zijn een week verder. Topic starter is wel online geweest maar reageert niet meer. Dergelijke hit and run topics gaan dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.