Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben opzoek naar een nieuwe desktop. Ik ga hem vooral gebruiken om te gamen en realtime 3D werk te maken.
Qua 3D werk ik zowel in Unity & Unreal engine. Ik wil dat het lekker snel lightbakes kan maken en ook realtime RT GI belichting aan kan. Qua games wil ik nieuwste games kunnen spelen. Heb nu een 3440x1440p monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal budget wil niet hoger dan 2500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om mijn 2 1tb nvme m.2 samsung 970 evo ssd's te gebruiken in deze nieuwe build. Mocht een betere SSD veel betere performance geven dan kan ik ook een nieuwe kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil een Nividia RTX kaart voor raytracing in games en game engines.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee, ben ik niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik zit nog te twijfelen of ik voor AMD of Intel moet gaan qua CPU, hier zou ik ook graag feedback op willen. Ook ben ik benieuwd of het waard is om 1 nieuwe snelle m.2 ssd te kopen ipv 1 van de 970 evo
Ik ben opzoek naar een nieuwe desktop. Ik ga hem vooral gebruiken om te gamen en realtime 3D werk te maken.
Qua 3D werk ik zowel in Unity & Unreal engine. Ik wil dat het lekker snel lightbakes kan maken en ook realtime RT GI belichting aan kan. Qua games wil ik nieuwste games kunnen spelen. Heb nu een 3440x1440p monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal budget wil niet hoger dan 2500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om mijn 2 1tb nvme m.2 samsung 970 evo ssd's te gebruiken in deze nieuwe build. Mocht een betere SSD veel betere performance geven dan kan ik ook een nieuwe kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil een Nividia RTX kaart voor raytracing in games en game engines.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee, ben ik niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik zit nog te twijfelen of ik voor AMD of Intel moet gaan qua CPU, hier zou ik ook graag feedback op willen. Ook ben ik benieuwd of het waard is om 1 nieuwe snelle m.2 ssd te kopen ipv 1 van de 970 evo
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 409,- | € 409,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte X570 AORUS PRO (rev. 1.0) | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G LHR | € 1.049,- | € 1.049,- |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse P500A Digital (RGB) Zwart | € 156,90 | € 156,90 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-U12S redux | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB RS CMG32GX4M2D3600C18 | € 156,95 | € 156,95 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 119,90 | € 119,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.130,65 | ||