Wij wonen nu ongeveer twee jaar in een nieuwbouw woning. Ik blijf problemen houden met de VEKA Softline 82 kunststof kozijnen. Ze zijn door de leverancier al twee maal opnieuw afgesteld. Nu laat hij het afweten.
Bij regen loopt er water vanuit de hoek aan de binnenzijde op de vensterbank in een kamer. Daarnaast zie ik water sporen tussen de kunststof latten aan de binnenzijde (onderzijde, liggend deel). Er staat na regenval geen water in de goot van het draai/kiep raam en er zijn geen sporen zichtbaar van water wat van boven komt. Het gootje voor de waterafvoer loopt door naar de kozijnen die vast zijn. Zouden daar misschien gootjes verstopt zitten aangezien ik water sporen zie tussen de latten? Zie foto 2.
Zie onderstaande foto's. Ik hoor graag jullie visie/reactie.
/f/image/Z7NHlbKnOh0dgO8yXfGEmAM0.png?f=fotoalbum_large)
Bij regen loopt er water vanuit de hoek aan de binnenzijde op de vensterbank in een kamer. Daarnaast zie ik water sporen tussen de kunststof latten aan de binnenzijde (onderzijde, liggend deel). Er staat na regenval geen water in de goot van het draai/kiep raam en er zijn geen sporen zichtbaar van water wat van boven komt. Het gootje voor de waterafvoer loopt door naar de kozijnen die vast zijn. Zouden daar misschien gootjes verstopt zitten aangezien ik water sporen zie tussen de latten? Zie foto 2.
Zie onderstaande foto's. Ik hoor graag jullie visie/reactie.
/f/image/Z7NHlbKnOh0dgO8yXfGEmAM0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/WlYntuxGj9DuzgTLfTCZhKb1.png?f=fotoalbum_large)