Op korte termijn zullen er bij mij wel nieuwe zonnepanelen en een warmtepomp (iets langere termijn) worden geïnstalleerd. Nu is de kans zeer wel aanwezig dat ik de elektra langs de buitengevel moet laten lopen om dan op één plaats de grond in te gaan, en door de keldermuur naar binnen om vervolgens langs de trap omhoog bij de meterkast uit te komen.
Ik zoek dus een nette oplossing om 2 of 3 (grond) kabels netjes door die muur te krijgen. Is het een idee om daarvoor een grote diameter grijze afvoerbuis te pakken waar ik de kabels doorheen kan voeren? Of is het handiger om gewoon grondkabel direct door de muur te doen, zonder buis? Voorkeur gaat uit naar slechts 1x graven…
Ik zoek dus een nette oplossing om 2 of 3 (grond) kabels netjes door die muur te krijgen. Is het een idee om daarvoor een grote diameter grijze afvoerbuis te pakken waar ik de kabels doorheen kan voeren? Of is het handiger om gewoon grondkabel direct door de muur te doen, zonder buis? Voorkeur gaat uit naar slechts 1x graven…