Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lednov
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-04 10:38
Een tijdje terug werd dus de nieuwe app van Trump groots aangekondigd. Je bent nieuwsgierig naar wat het is, en je download het. Hoop poehaa om niks, eigenlijk en vandaag kreeg ik opeens een melding van die app dat er berichten voor mij waren... Oh ja, die app... maar eens verwijderen doe er toch niets mee...

En dat kan dan dus niet meer. Want die app blijkt een nep app te zijn, want nooit gelanceerd door Trump voor Android. Playstore heeft het er al uit verwijderd en dus kan ik niet meer op die manier de boel verwijderen.

mooie boel en iets waar ik pissig om word. Je wordt door al die apps als een kleuter behandelt. Je kan dit niet want gevaarlijk. Vandaag nog een melding van FireFox dat de site die ik wil bezoeken 'gevaarlijk' is. Nee is het niet, stop met zeuren. En laat me door. Maar dat mag niet...

maar op het moment dat er een app uit de playstore gehaald wordt, kan er niet een fucking berichtje uit, dat het verwijderd wordt en wordt mij niet de optie geboden het te verwijderen...

*zucht*

maar dan... Hoe kom ik er dan wel vanaf? Google geeft geen soelaas behalve dan wat ik al weet dat de app niet echt van Trump is.
Ja leuk verhaal, maar hoe verwijder ik het dan...?

kortom lange rant kort houden, hoe gooi ik het van mijn Samsung Galaxy S52 5G?

gaat deze manier mij helpen?

Beste antwoord (via rens-br op 14-04-2022 17:08)

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:34
Je kan toch via menu => instellingen => apps lokaal een app verwijderen... Hoeft niet via de playstore te lopen...

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 235883

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Geen idee. Probeer het eens.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lednov
evilution schreef op donderdag 14 april 2022 @ 17:04:
[...]

Geen idee. Probeer het eens.
Nee, voordat ik dingen doe, die ik liever niet had gewild, dus teveel of net ff verkeerd verwijder.
WOW! das een truukje die ik nooit heb geweten, dat als je lang op een app drukt. er een keuze menu komt... dat gaat mij een hoop lol opleveren nu...

De app is er af, dank voor alle 9(zeer!) snelle reacties!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Lednov schreef op donderdag 14 april 2022 @ 17:07:
[...]

WOW! das een truukje die ik nooit heb geweten, dat als je lang op een app drukt. er een keuze menu komt... dat gaat mij een hoop lol opleveren nu...

De app is er af, dank voor alle 9zeer!) snelle reacties!
Uh, dat is hoe ik altijd apps verwijder, of via apps in instellingen menu, en weet eigenlijk niet hoe je dat in de Play Store zou moeten doen?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lednov
In playstore klik je op de app, en dan heb je één of twee opties boven aan. ligt er aan of je de app hebt geupdated. Je klikt op verwijderen en klaar :)
Pagina: 1