Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillyBoom
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 16-04-2022
Hoi Tweakers,

Ik zat op het internet te zoeken naar een plek om losse zonnepanelen te kopen. Ik kwam uit bij *knip*, maar ik krijg de indruk dat het een scam is. De prijzen zijn op het eerste oog bijzonder laag, en ik zie nergens een kvk-nummer. Het heeft ook geen bezoekersadres, alhoewel dat tegenwoordig helemaal niets hoeft te betekenen. Voor hetzelfde geld is het een dropship-bedrijfje.

Heeft iemand enig idee of dit bedrijf crimineel is of niet? Alvast bedankt.

*knip*

[ Voor 7% gewijzigd door Orion84 op 14-04-2022 15:50 . Reden: shopnaam weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-05 17:12
Kleine zoektocht op het adres levert op dat het bedrijf inmiddels is uitgeschreven bij de KVK. Alles aan deze website schreeuwt om er zover mogelijk vandaan te blijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillyBoom
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 16-04-2022
Ohja, dat kun je gewoon opzoeken, dat is waar. Dank! Meteen een hoop gedoe voorkomen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-05 17:12
Sorry, ik was te vroeg. Er staan een aantal BV's op dit adres ingeschreven, wellicht toch wel legitiem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-05 23:39
Het KVK-nummer staat in de algemene voorwaarden op de website.

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:52
Zelfs al zou het een geen kwaadwillend bedrijf/persoon zijn die dit aanbiedt: als je weinig tot geen ervaringen of reviews erover kan vinden, dan is de vraag of jij één van de eersten wilt zijn om te zien of ze kwaliteit leveren.

Aangezien het over producten van vele honderden, zo niet duizenden, euro's gaat, waarvan je toch zeker wel 20 jaar gebruikt wilt maken, zou ik het wel weten.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Hengelen naar ervaringen met een shop is niet echt de bedoeling hier. Worst case ben je extra exposure aan het genereren voor een onbetrouwbare partij, best case krijg je bevestiging van mensen die goede ervaringen hebben (maar als dat het geval is, dan waren die ervaringen veel kans ook al wel online te vinden).

Verder: als je het niet vertrouwt: lekker ergens anders shoppen :)

Ik doe dit topic daarom op slot en haal de shopnaam weg.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.