Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Er wordt post gelezen, audio afspelen en capturen en bewerken en er draait Jaws op (voorlees software).
Audio speelt de man af via een ESI Juli@ PCI kaart op zijn audio installatie en dan zit er nog een tweede geluidskaart in voor het weergeven van de spraak van Jaws. Verder hangt er een scanner aan en een printer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ESI Juli@ PCI audio kaart en een 2e audio kaart, ook PCI.
Er zijn al een aantal externe USB-harddisks aanwezig voor opslag en een interne HD (sata 2T).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, mem, evt koeler, m2 ssd, kast, psu, onboard video
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een beetje stil
Ik had gekeken naar de BBG 2022 Desktop systeem met de upgrade maar dat zijn mobo's zonder gewone PCI sloten.
Ga je overklokken?
Absoluut niet
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek dus eigenlijk een mobo waar ik 2 gewone PCI kaarten in kwijt kan.
Er wordt post gelezen, audio afspelen en capturen en bewerken en er draait Jaws op (voorlees software).
Audio speelt de man af via een ESI Juli@ PCI kaart op zijn audio installatie en dan zit er nog een tweede geluidskaart in voor het weergeven van de spraak van Jaws. Verder hangt er een scanner aan en een printer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ESI Juli@ PCI audio kaart en een 2e audio kaart, ook PCI.
Er zijn al een aantal externe USB-harddisks aanwezig voor opslag en een interne HD (sata 2T).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, mem, evt koeler, m2 ssd, kast, psu, onboard video
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een beetje stil
Ik had gekeken naar de BBG 2022 Desktop systeem met de upgrade maar dat zijn mobo's zonder gewone PCI sloten.
Ga je overklokken?
Absoluut niet
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek dus eigenlijk een mobo waar ik 2 gewone PCI kaarten in kwijt kan.