Mijn vraag
...
mijn pc is ineens heel traag (dus die werkt niet meer goed en alles duurt veel langer dan voordien) nadat ik mijn RAM stick er uit heb gehaald om te kijken wat er op stond ( ik wou dus kijken op de achterkant hoeveel MHz deze had), daarna heb ik die er terug ingedaan en gekeken of die er goed in zat. ik heb dit gedaan toen mijn pc uit stond, maar ik weet dus niet waarom deze ineens traag is. weet iemand van jullie hoe dit komt en wat ik hier aan kan doen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Apparaatnaam Millenium-Defau
Processor AMD Ryzen 5 2600 Six-Core Processor 3.40 GHz
Geïnstalleerd RAM-geheugen 8,00 GB (3,96 GB beschikbaar)
Apparaat-id 6C518DEC-9C0D-48BB-A6DB-41C3F2712EDB
Product-id 00325-80213-65197-AAOEM
Type systeem 64-bits besturingssysteem, x64-processor
dit zijn mijn stats
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
ik heb de RAM stick er terug uit gehaald en er terug ingestoken en goed aangedrukt, ik heb mijn pc al een paar keer opnieuw opgestart .
...
mijn pc is ineens heel traag (dus die werkt niet meer goed en alles duurt veel langer dan voordien) nadat ik mijn RAM stick er uit heb gehaald om te kijken wat er op stond ( ik wou dus kijken op de achterkant hoeveel MHz deze had), daarna heb ik die er terug ingedaan en gekeken of die er goed in zat. ik heb dit gedaan toen mijn pc uit stond, maar ik weet dus niet waarom deze ineens traag is. weet iemand van jullie hoe dit komt en wat ik hier aan kan doen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Apparaatnaam Millenium-Defau
Processor AMD Ryzen 5 2600 Six-Core Processor 3.40 GHz
Geïnstalleerd RAM-geheugen 8,00 GB (3,96 GB beschikbaar)
Apparaat-id 6C518DEC-9C0D-48BB-A6DB-41C3F2712EDB
Product-id 00325-80213-65197-AAOEM
Type systeem 64-bits besturingssysteem, x64-processor
dit zijn mijn stats
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
ik heb de RAM stick er terug uit gehaald en er terug ingestoken en goed aangedrukt, ik heb mijn pc al een paar keer opnieuw opgestart .
[ Voor 6% gewijzigd door twan484 op 14-04-2022 15:36 ]