Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb een nu basis game laptop: pricewatch: Lenovo ideapad S540-15IWL GTX (81SW0029MH)
Maar die moet ik inleveren dus ben ik op zoek naar een vaste game PC die net iets meer kan. Lat ligt dus niet heel hoog. Er komt een eenvoudige werklaptop naast.
Ik speel wat BFV, HLL, TW games, en zaken zoals Witcher 3, her en der wat nieuwers etc. Heb niet veel tijd voor veel games maar wil wel weer een desktop hebben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000e lijkt me wel genoef denk ik? Moet alleen nog een beeldscherm, liefst groot, scoren. Twee beeldschermen is ook fijn al zal dat meer voor werken zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basics. Het mag wel stil zijn, en niet te flashy
Wat verwacht je van ons?
Ik lig er te lang uit om te weten wat nu allemaal een beetje goed spul is etc. Dus ik zoek vooral hulp bij het samenstellen van een bakkie waar ik de komende tijd mee vooruit kan.
Op basis van een oudere BBG kwam ik hierop:
Alvast bedankt!
Ik heb een nu basis game laptop: pricewatch: Lenovo ideapad S540-15IWL GTX (81SW0029MH)
Maar die moet ik inleveren dus ben ik op zoek naar een vaste game PC die net iets meer kan. Lat ligt dus niet heel hoog. Er komt een eenvoudige werklaptop naast.
Ik speel wat BFV, HLL, TW games, en zaken zoals Witcher 3, her en der wat nieuwers etc. Heb niet veel tijd voor veel games maar wil wel weer een desktop hebben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000e lijkt me wel genoef denk ik? Moet alleen nog een beeldscherm, liefst groot, scoren. Twee beeldschermen is ook fijn al zal dat meer voor werken zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basics. Het mag wel stil zijn, en niet te flashy
Wat verwacht je van ons?
Ik lig er te lang uit om te weten wat nu allemaal een beetje goed spul is etc. Dus ik zoek vooral hulp bij het samenstellen van een bakkie waar ik de komende tijd mee vooruit kan.
Op basis van een oudere BBG kwam ik hierop:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-11400F Boxed | € 158,- | € 158,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B560M-PLUS | € 131,90 | € 131,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming X | € 359,- | € 359,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 74,89 | € 74,89 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 34,99 | € 34,99 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 76,95 | € 76,95 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 660W Platinum | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 99,50 | € 99,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.015,13 | ||
Alvast bedankt!
[ Voor 54% gewijzigd door JHas op 14-04-2022 15:11 ]