Beste Apple fans, aansluiten van aiwa en 30 microfoon op apple SE 1e generatie. Wie kan mij helpen? Het werkt niet .
Vraag
Alle reacties
Toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals welke relevante hardware en software je gebruikt, en wat je zelf gezocht en gevonden hebt.
Om te beginnen; welk model microfoon heb je precies? Een "aiwa en 30" lijkt niet te bestaan. Daarnaast, hoe sluit je de microfoon aan (draadloos? met een adapter?), en wat werkt er niet precies: krijg je geen geluid, is het te zacht, kraakt het?
Ik laat het topic vooralsnog open, maar zorg voor de volgende keer dat je deze vragen invult. Op die manier kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met oplossingen die al lang en breed zelf had geprobeerd. Zie ook Het algemeen beleid.
Om te beginnen; welk model microfoon heb je precies? Een "aiwa en 30" lijkt niet te bestaan. Daarnaast, hoe sluit je de microfoon aan (draadloos? met een adapter?), en wat werkt er niet precies: krijg je geen geluid, is het te zacht, kraakt het?
Ik laat het topic vooralsnog open, maar zorg voor de volgende keer dat je deze vragen invult. Op die manier kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met oplossingen die al lang en breed zelf had geprobeerd. Zie ook Het algemeen beleid.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/