Toon posts:

Konqueror en Girotel-online

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het lukt me niet om Girotel-online helemaal aan de praat te krijgen met Konqueror. Ik gebruik konqueror 2.2 en de Java Blackdown versie 1.3.1 en kan ook gewoon java applets draaien in Konqueror (meestal).

Bij de Postbank site krijg ik echter als foutmelding "Er is een probleem bij het initialiseren van de Java applet" (o.i.d) zodra ik m'n TAN heb ingevoerd en de opdrachten wil versturen.

Dit is uitermate storend. Zou het eraan kunnen liggen dat het een java-applet over SSL is?

Heeft iemand het wel aan de praat gekregen en weet iemand of het wel in Mozilla voor Linux werkt? Dan zou ik eventueel nog bereid zijn om Mozilla te installeren.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:01

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Ik heb hier waarschijnlijk de oplossing (uit de changelog van KDE 2.1):
The Java support now is compatible with the JSSE classes from Sun that allow Java Applets to work over https. In order to enable this, get the three jar files: jcert.jar, jnet.jar, and jsse.jar from the zip file you can download from http://java.sun.com/products/jsse/. Simply copy them to the $KDEDIRS/share/apps/kjava/ directory and they will be automatically detected and used. If the jvm is already configured to use them, it will work as well.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Topicstarter
Odysseus: ik zal het het zo uitproberen, hopelijk werkt het.
Dit was wat de postbank te melden had over het probleem:
-Internet Explorer versie 4.01 (Service Pack2) Internet Explorer 5.0 en 5.5 onder Windows 98 en Windows 95
-Netscape 4.5,4.6 en 4.7 onder Mac.OS. 8.6 en Mac.Os. 9.0 en onder Windows 95 en Windows 98

Wij ondersteunen op dit moment geen andere configuraties. Wij adviseren u één van bovengenoemde configuraties te gebruiken.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.
Idd, ik weet voldoende.

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:45

PCR

Sorry dat ik deze omhoogschop maar ik ben even benieuwd of het nog gelukt is met girotel-online, ik gebruik het nl. zelf ook. :)