Ik ben al een tijdje op zoek naar noise cancelling in-ears voor o.a. de sportschool (Da's de meest lawaaige omgeving waar ik ze verwacht te dragen). Nou heb ik de Sony Wf-1000xm4 geprobeerd. Noise cancelling is verbluffend als je ze zover kan krijgen dat ze je gehoorgang afsluiten en dat was een beetje het probleem. Mijn gehoorgang is niet klein en een tikje ovaal, zeker het eerste stuk. Geen van de meegeleverde tips bleef zitten. Na even grabbelen in de doos met onderdelen vond ik wat van deze
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/drJK9FMUm5Ujzk56aC6aDBvc.jpg?f=user_large)
En daarmee blijven ze vrij aardig in mijn oor zitten alhoewel de crosstrainer in de sportschool toch een uitdaging is. Bovendien moeten ze eraf voordat ze kunnen laden.
Als alternatief heb ik de jabra elite 7 active laten komen en die zitten heerlijk
:fill(white):strip_exif()/f/image/R4nxSDbOAHHfFKcRlwvuIoQs.png?f=user_large)
Eerste keer ooit dat zo'n simpele siliconen tip blijft zitten.
Nou zou je natuurlijk denken dan neem je die van de jabra en monteer je die op de sony maar dat past dus niet.
Vraag is nu, wie had er nog meer problemen met comfortabel en afsluitend dragen van de Sony en hoe heb je dat opgelost?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/drJK9FMUm5Ujzk56aC6aDBvc.jpg?f=user_large)
En daarmee blijven ze vrij aardig in mijn oor zitten alhoewel de crosstrainer in de sportschool toch een uitdaging is. Bovendien moeten ze eraf voordat ze kunnen laden.
Als alternatief heb ik de jabra elite 7 active laten komen en die zitten heerlijk
:fill(white):strip_exif()/f/image/R4nxSDbOAHHfFKcRlwvuIoQs.png?f=user_large)
Eerste keer ooit dat zo'n simpele siliconen tip blijft zitten.
Nou zou je natuurlijk denken dan neem je die van de jabra en monteer je die op de sony maar dat past dus niet.
Vraag is nu, wie had er nog meer problemen met comfortabel en afsluitend dragen van de Sony en hoe heb je dat opgelost?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++