Toon posts:

oc-shop.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoe lang duurt het voor je normaal bevestiging van je order krijgt bij deze shop?
Heb nl. iets besteld ginder maar nog altijd geen bevestiging ontvangen... :-/

Verwijderd

Ik heb besteld en na bevestiging betaald. Na 2 weken nog nix ontvangen... :(

• ArchRAIDen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 16:29
zou toch wel binnen een week een bevestiging moeten ontvangen, maar dat was al weer 4 weken gelden en nog steeds geen Maze-II :(
ik weet het ja, was toen niet op voorraad (nu toch wel hoop ik :)

Verwijderd

Topicstarter
Yamaha R6, Dynojet kit, K&N filter, BOS carbon racedemper. 108 pk aan het achterwiel, 0-200: 9,3 sec, 260 km/u... Principis est virtus maxima nosse suos.
Dynojet??
Woohoo, dude, U own!! R6 is zo'n lekker ding, rrr... O+

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

:? :? :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 14:43 schreef chucky666 het volgende:
:? :? :?
nevermind, was hier ff afgedwaald van oc-shop.nl naar einstein's Yamaha R6 :)

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

aha.... rrrr 0+ ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 14:41 schreef SM-DoubleD het volgende:

[..]

Dynojet??
Woohoo, dude, U own!! R6 is zo'n lekker ding, rrr... O+
Thanx! Ja, het is inderdaad een lekker ding, lekker gooi en smijt motor. Had hiervoor een CBR600, ook leuk, maar dit slaat echt alles!

Maar m'n bestelling heb ik nog niet :'(

• stinger
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05 10:33

stinger

RAG

Mail ze anders eens
Als ze het niet op voorraad hadden kunnen zij er ook niks aandoen natuurlijk want je weet wel hoe sloom die amerikanen kunnen zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
ok, heb een bevestiging gehad, whii!!

offtopic:
zeg einstein, heb je toevallig geen pics van je R6? die Dynojet in't bijzonder eigenlijk... :)

• Redheinz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:59
Foto van dynojet kit????
Dus carburateurs open sleutelen meen ik?
Lijkt me niet dat ie daar zin in heeft :)

/edit/
Inderdaad gezellig karretje
/edit/

Zin.

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 14:52 schreef einstein het volgende:

[..]

Thanx! Ja, het is inderdaad een lekker ding, lekker gooi en smijt motor. Had hiervoor een CBR600, ook leuk, maar dit slaat echt alles!

Maar m'n bestelling heb ik nog niet :'(
honda fireblade 900RR '97 dynojet stage1 122,5pk achterwiel...topsnelheid >> ???? (275+) >:)

hehehe maar volgens mij gaan we een beetje offtopic nu...*D

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 15:39 schreef igor het volgende:

[..]

honda fireblade 900RR '97 dynojet stage1 122,5pk achterwiel...topsnelheid >> ???? (275+) >:)

hehehe maar volgens mij gaan we een beetje offtopic nu...*D
Da's ook gezellig ja! Ziet er goed uit, alleen een Fireblade met zo'n topsnelheid?? Heb je ook tandwielen vervangen of zo?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 15:36 schreef Redheinz het volgende:
Foto van dynojet kit????
Dus carburateurs open sleutelen meen ik?
Lijkt me niet dat ie daar zin in heeft :)

/edit/
Inderdaad gezellig karretje
/edit/
uiteraard heeft ie daar geen zin in, maar ik kan het altijd eens vragen hé ;)
honda fireblade 900RR '97 dynojet stage1 122,5pk achterwiel...topsnelheid >> ???? (275+)
dammit... pls close this thread, ik moet huilen denk ik
(nog 3 jaar wachten voor ik met zo'n ding mag rijden, in belgie moet je 21 zijn voor +500cc :( )

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 15:46 schreef SM-DoubleD het volgende:

[..]

uiteraard heeft ie daar geen zin in, maar ik kan het altijd eens vragen hé ;)
[..]

dammit... pls close this thread, ik moet huilen denk ik
(nog 3 jaar wachten voor ik met zo'n ding mag rijden, in belgie moet je 21 zijn voor +500cc :( )
Alsjeblieft:

Afbeeldingslocatie: http://www.dynojet.com/images/jetkit.jpg

B-)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 16:01 schreef einstein het volgende:

[..]

Alsjeblieft:

[afbeelding]

B-)
hehe, grapjas ;)

sluit maar, we zitten iets te off-topic vrees ik :)

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 15:45 schreef einstein het volgende:

[..]

Da's ook gezellig ja! Ziet er goed uit, alleen een Fireblade met zo'n topsnelheid?? Heb je ook tandwielen vervangen of zo?
Nee hoor, maar ik weet wel..dat ik niet meer verder durfde....dat ding wilde gewoon nog vrolijk verder! en het is teller he....dus geen echte km's

• Redheinz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:59
Gezellig topic is dit geworden zeg.
Allemaal fijne mensen met fijne hobbies.

Zin.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 16:11 schreef igor het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik weet wel..dat ik niet meer verder durfde....dat ding wilde gewoon nog vrolijk verder! en het is teller he....dus geen echte km's
hehe, durfde niet meer verder, mietje ;) ;)
Welke kleurcombo heb je btw?

Man, al 6 jaar loop ik te dromen van Fireblade's en nu moet ik nog 3 jaar wachten, the world is unfair :'(

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 16:11 schreef igor het volgende:

[..]

Ik woon vlak bij de grens en ga dus regelmatig met m'n R6-je naar de Autobahn van onze oosterburen. Daar wou ie niet meer harder en stond de (behoorlijk afwijkende) digi snelheidsmeter op 289 km/u.

Als je er al 275 op hebt staan maakt het toch nix meer uit! Draai open dat ding man!

Afbeeldingslocatie: http://home.introweb.nl/~einstein/images/jpg/r6.jpg

Verwijderd

MIETJE????? Lekkere zijwind......en dan nog net 275 op je tellertje kunnen zien en dan nog rekening houden met de juten....nee dank u.....vergeet niet ik reed bij zoetermeer op de a12....kijk daar boven amsterdam richting hoorn probeer ik wel weer een keer meer!! *D

Klinkt het geloofwaardig??? ;)

Ja een motorrijder komt ook een keertje aan zijn einde van z'n tax en ik met mijn 1,72m waai zo van dat rotding af....

wel eens een motorvent in de vangrail gezien??? precies ik ook niet want daar blijft niets meer van over....

MAar goed, ff genoeg over motoren de topicstarter zal ondertussen wel naar de moderator gestapt zijn en om een groot hangslot vragen!!

Ff on topic nu!!

(Kunnen we hier geen eigen topic over starten *D )

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 16:23 schreef einstein het volgende:

[..]

Ik woon vlak bij de grens en ga dus regelmatig met m'n R6-je naar de Autobahn van onze oosterburen. Daar wou ie niet meer harder en stond de (behoorlijk afwijkende) digi snelheidsmeter op 289 km/u.

Als je er al 275 op hebt staan maakt het toch nix meer uit! Draai open dat ding man!

[afbeelding]
Ga je een keertje mee dan, naar duitsland....ga ik kijken of ik je voorbij kom >:)

Verwijderd

Ja eigen topic zou wel moeten gaan. Maar waar laten we 'em dan (liever niet de HK) ?

Ik zet er wel eentje op in Stuffis Generalis...

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/212583

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 16:27 schreef einstein het volgende:
Ja eigen topic zou wel moeten gaan. Maar waar laten we 'em dan (liever niet de HK) ?
euh, de topicstarter ben ik :)
neej, ik begrijp je wel igor, er spelen honderden factor mee, maar gewoon, je snapt me wel denk ik ;)

ook een mooi gebied om te rijden is het waasland in belgie, veel brede, rustige banen, mooi landschap, lekkere locatie :)

Trouwens, zelf ben ik nog nooit boven de 240 gegaan (kweetet, zou nie mogen, maar goed, als jij niks zegt ik ook niet ;) ) maar ik wou toch ff vragen of de luchtweerstand op +240km/u echt zoveel groter is als altijd beweerd wordt?

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 16:35 schreef SM-DoubleD het volgende:

[..]

euh, de topicstarter ben ik :)
neej, ik begrijp je wel igor, er spelen honderden factor mee, maar gewoon, je snapt me wel denk ik ;)

ook een mooi gebied om te rijden is het waasland in belgie, veel brede, rustige banen, mooi landschap, lekkere locatie :)

Trouwens, zelf ben ik nog nooit boven de 240 gegaan (kweetet, zou nie mogen, maar goed, als jij niks zegt ik ook niet ;) ) maar ik wou toch ff vragen of de luchtweerstand op +240km/u echt zoveel groter is als altijd beweerd wordt?
kom even naar het topic van hierboven....daar kletsen we verder

Verwijderd

r6 is droommotor ;)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

kheb met oc-shop nog nooit problemos gehad, btw kheb bijna wel alles zelf gehaald, dat scheeld natuurlijk ook.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:02
Ok zullen we weer ontopic gaan of zal ik em maar moven naar de HK?

Verwijderd

met oc shop nog nooit problemen gehad.. nou ja.. 1x.. toen kreeg ik geen bevestiging.. maar ben ik (ongeveer) een week later opgebeld door ze.. dat ze een storing hadden gehad.. helft van de e-mails was niet/half binnengekomen enzo.. en of de bestelling nog door moest gaan..

dus vind het prima service.. en een goed voordeel: de lui weten wat ze hebben en kunnen er tenminste iets zinnigs over zeggen.. ze zullen dus niet zoals bij vobis zeggen dit is een P4 2,0GHz dus die het het snelst.. (no flame intended)
Pagina: 1