Game op 2 consoles oneX/seriesS

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12th
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-05-2024
Ik ben aangemeld op 2 xbox consoles.
Mijn broertje speelt op de one x, ik zelf op de series s.

Hij heeft een disc met f1 2021 in zijn console zitten en speelt op zijn eigen account.
Ik beschik nu over die game met de game pass. Hij kan dus ook gebruik maken van de game pass.

Maar ondanks dat hij de game los gekocht heeft en ik gebruik maak van de game pass editie, kan ik die game niet opstarten als hij aan het spelen is.

Iemand die hier ervaring mee heeft? Kan dit gefixt worden, of zal hij mijn account moeten afmelden oid?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:04
Speelt hij dan op zijn eigen account of op jou account?

Je hebt over eigen account en jou account maar dat lijkt hier en daar door elkaar gehaald te worden.

Daarnaast zijn ze ingesteld als Home Console?

[ Voor 13% gewijzigd door corporalnl op 13-04-2022 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12th
Voor zover mij bekend speelt hij altijd op zijn eigen account. (Op de Series S zie ik in mijn vriendenlijst ook dat hij in dit geval f1 op zijn eigen account speelt)

De Series S weet ik zeker dat die als Home console voor account 12th (mijn account) is ingesteld.
Hoe dat op de One X zit weet ik niet.
Het wijzigen van Home console op de One X ga ik eens proberen. Maar als hij Zijn account als home console instelt daar, heeft hij dan nog wel toegang tot mijn game pass? Is voor mij een beetje onduidelijk hoe dat werkt.

[ Voor 10% gewijzigd door 12th op 13-04-2022 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:04
https://support.xbox.com/...onsoles/concurrent-signin
Note You can only use your profile for one game session at a time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 22:50
12th schreef op woensdag 13 april 2022 @ 13:36:
Maar als hij Zijn account als home console instelt daar, heeft hij dan nog wel toegang tot mijn game pass? Is voor mij een beetje onduidelijk hoe dat werkt.
Nee, dat kan dan niet.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12th
Ah, thx.

Het steekt voor mij allemaal redelijk vreemd in elkaar.
Want nu is het zo dat we met een los gekochte game, op disc zelfs, in combinatie met een game pass editie niet tegelijk kunnen spelen.

Maar als ik mijn pc aanzet, dan kunnen we gewoon coop spelen met een game pass spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 09:26
Je hebt 2 dingen nodig:
- Jouw Xbox account login
- Zijn xbox account login

Voeg beide accounts toe op beide xboxen.
Log in met jouw account op zijn xbox en met zijn account op jouw xbox.

Ga naar de instelling voor My Home Xbox en geef aan: This is my home xbox (DOE DIT DUS MET ACC A op XBOX B en ACC B OP XBOX A)

Profit.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Pagina: 1