Sinds enkele weken is het niet meer mogelijk om in het buitenland (België in mijn geval) naar de verschillende Talpa zenders te luistenen via TuneIn. De melding dat het station niet beschikbaar is in mijn regio verschijnt op het scherm of via de Heos app krijg je deze melding te horen.
Wanneer ik het internet afstruin zie ik enkele meldingen dat meer mensen hier last van hebben maar ik zie nergens een rede van TuneIn waarom geoblocking ineens is ingeschakeld. Sterker nog, ik zie dat Talpa en TuneIn een samenwerkingsverband onlangs zijn aangaan:
“Talpa Network en TuneIn kondigen een strategisch partnerschap aan om TuneIn-luisteraars van over de hele wereld te verbinden met de radiozenders van Talpa Network: Radio 538, Radio 10, Sky Radio en Radio Veronica”
Wat er nu gebeurd is het tegenovergestelde.
Wanneer ik dit issue test om mijn telefoon (T-Mobile NL):
- Wifi = Edpnet (Belgische ISP) -> TuneIn Geoblocking
- Mobiel internet (Orange, roaming) -> TuneIn werkt wel
Weet iemand wat er aan de hand is en dit kan verklaren?
Wanneer ik het internet afstruin zie ik enkele meldingen dat meer mensen hier last van hebben maar ik zie nergens een rede van TuneIn waarom geoblocking ineens is ingeschakeld. Sterker nog, ik zie dat Talpa en TuneIn een samenwerkingsverband onlangs zijn aangaan:
“Talpa Network en TuneIn kondigen een strategisch partnerschap aan om TuneIn-luisteraars van over de hele wereld te verbinden met de radiozenders van Talpa Network: Radio 538, Radio 10, Sky Radio en Radio Veronica”
Wat er nu gebeurd is het tegenovergestelde.
Wanneer ik dit issue test om mijn telefoon (T-Mobile NL):
- Wifi = Edpnet (Belgische ISP) -> TuneIn Geoblocking
- Mobiel internet (Orange, roaming) -> TuneIn werkt wel
Weet iemand wat er aan de hand is en dit kan verklaren?