Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand goede ervaringen met een (indien mogelijk) CompactFlash GPS systeem en een pocketpc? Ik wil er namelijk ééntje aanschaffen.

Vereisten:
CompactFlash
European maps
Voice direction (moet em op de moto kunnen gebruiken)

Persoonlijk was ik de Teletype aan het overwegen maar er zijn blijkbaar nog geen reviews van het product :(

Ik was ook een serial connection aan het overwegen (met de Gamin Etrex) maar de "nieuwe" 64Meg Ipaq is enkel USB zeker????? :?

Verwijderd

De CF GPS Systeempjes zijn nog maar net uit in Amerika. Ik verwacht wel dat er binnen een paar weken een review zal staan op pocketpcpassion of een andere pocketpc website.

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Hmz... het begint nu best interessant te worden zo'n pocket PC aan te schaffen.

GPS op een Ipaq.. Wat moet dat kosten..? Weet iemand dat?

Verwijderd

Dat GPS op de ipaq is wel kewl, alleen er zijn geen goede routeplanners ervoor. Een collega van me heeft er 1 maar doet er nix mee(met de gps module dan).

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Op vrijdag 24 augustus 2001 15:10 schreef Mr.PlayR het volgende:
Dat GPS op de ipaq is wel kewl, alleen er zijn geen goede routeplanners ervoor.
Wat niet is, kan nog komen... Zeker softwarematig zullen er zo een aantal bedrijven inspringen om goede shit te leveren. Ongetwijfeld zullen bij een opmars de reguliere routeplanners voor GPS geport worden naar CE lijkt mij..

Met dit soort mogelijkheden geef je de pocketPC wel een enorme meerwaarde.

Als je bijvoorbeeld voor <2000,- een Ipaq kan kopen mét GPS module & Software, ben je al goedkoper uit dan een reguliere GPS installatie. Dán heb je nog 's veel meer functionaliteit met je Ipaq...

Nog eventjes wat meer info zoeken voor de mogelijkheden en dan binnenkort maar zo'n kreng aanschaffen denk'.

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 16:30

koornee

3!

het is er toch alwel?

met ArcView geloof ik. heb het ergens gelezen in een Geonews. was toen nog een proef met een palm105. en dat was een jaartje geleden.

voor de rest nix meer van gehoord. misschien dat het er nu wel is.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 15:10 schreef Mr.PlayR het volgende:
Dat GPS op de ipaq is wel kewl, alleen er zijn geen goede routeplanners ervoor. Een collega van me heeft er 1 maar doet er nix mee(met de gps module dan).
Wel, teletype heeft juist European maps... mét voice commands... Ziet er best interessant uit, ook van die software nog nergens een review :( (enkel van de oudere versies)
Pagina: 1