Meest prettige webshop voor aanschaf meerdere HDD's

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

• cobalt60
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-11 11:17
Ik heb heel wat jaartjes geleden eens een rits HDD's besteld voor een NAS. Destijds enorm goede aftersales ervaring gehad met MyCom. Want het kwam nog al eens voor dat bij de parieteitscheck beschadigde sectoren werden gevonden op een of meerdere disks. In de tijd van de WD Reds van toen was dat ongeveer 50%. Ik weet dat inmiddels de enterprise series van disks veel minder van dit soort problemen voorkomen out of the box. Maar aangezien ik nu weer op het punt sta om bijna 2k aan disks uit te geven ben in geïnteresseerd wie mij een winkel kan adviseren die niet moeilijk doen bij overleg van een testresultaat en een verzoek tot directe omruiling. Ik weet namelijk dat er destijds ook al webwinkels waren die eerst een eigen onderzoekje wilde doen op de geretourneerde schijf en je zomaar een week, zo niet nog langer kon wachten op een omruiling. Dat wil ik dus nu voorkomen zodat ik mocht het onverhoopt voorkomen, snel door kan.

Ik heb overigens recent met andere Hardware wel goede ervaringen met Megekko, weet alleen niet hoe hun policy is met HDD's.

Ik hoor graag jullie bevindingen.

Thanks!

P.s. Ik wil absoluut geen shop bash topic starten dus graag alleen positieve ervaringen. En mocht deze vraag niet binnen het reglement vallen (kan er niks over vinden) dan dit topic verwijderen en zal ik maar een grote gok moeten wagen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:06

br00ky

Moderator Harde Waren
Waar-koop-ik topics zijn niet toegestaan. Hier kan je prima de shopreviews voor gebruiken.

Dit topic is gesloten.