Wat zijn jullie bevindingen,tips, ervaringen tussen een 32" 16:9 vs 34'' widescreen 21:9
Ben bezig met een nieuwe pc inclusief monitor.
De hardware zal zijn.
- Nvidea geforce RTX 3070ti 8gig
- AMD RYZEN 5 5600X
- 32 gig memory
Heb al ooit een 34 inch LG widescreen gehad en dat beviel me prima, wel een platte en ik zie dat bijna alle gamingsschermen waar ik wel naar kijk eigenlijk allemaal gebogen zijn,.
Budget is ongeveer 500 maar wil hoger gaan als het echt veel meerwaarde oplevert naar 600.
Voorkeur voor een plat scherm maar probeer me daar maar van af te praten
Ik heb er wel al een paar gezien die me wel bevielen maar helaas wel gebogen, als niet anders kan dan maar zo maar wie weet iets beters.
MSI optix mpg 341
pricewatch: MSI Optix MPG341CQR Grijs
Iiyama G-Master Red Eagle GB3461WQSU-B1
pricewatch: Iiyama G-Master GB3461WQSU-B1 Zwart
Acer Nitro XV342CK Pbmiipphzx - XV2 Series
pricewatch: Acer Nitro XV342CKP (UM.CX2EE.P08) Zwart
Nog een vraag: Veel schermen hebben geen ingebouwde speakers en wil geen speakersset aanschaffen maar een klein extra speakertje( mag best klein) zou ik dan wel willen maar heb to zo ver zoiets simpels nog niet gevonden.
Hoor het graag
Ben bezig met een nieuwe pc inclusief monitor.
De hardware zal zijn.
- Nvidea geforce RTX 3070ti 8gig
- AMD RYZEN 5 5600X
- 32 gig memory
Heb al ooit een 34 inch LG widescreen gehad en dat beviel me prima, wel een platte en ik zie dat bijna alle gamingsschermen waar ik wel naar kijk eigenlijk allemaal gebogen zijn,.
Budget is ongeveer 500 maar wil hoger gaan als het echt veel meerwaarde oplevert naar 600.
Voorkeur voor een plat scherm maar probeer me daar maar van af te praten
Ik heb er wel al een paar gezien die me wel bevielen maar helaas wel gebogen, als niet anders kan dan maar zo maar wie weet iets beters.
MSI optix mpg 341
pricewatch: MSI Optix MPG341CQR Grijs
Iiyama G-Master Red Eagle GB3461WQSU-B1
pricewatch: Iiyama G-Master GB3461WQSU-B1 Zwart
Acer Nitro XV342CK Pbmiipphzx - XV2 Series
pricewatch: Acer Nitro XV342CKP (UM.CX2EE.P08) Zwart
Nog een vraag: Veel schermen hebben geen ingebouwde speakers en wil geen speakersset aanschaffen maar een klein extra speakertje( mag best klein) zou ik dan wel willen maar heb to zo ver zoiets simpels nog niet gevonden.
Hoor het graag
[ Voor 7% gewijzigd door Marcbr op 12-04-2022 14:01 ]