Invulvelden PDF-forumulier leeg bij printen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinvrugt
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 16-10-2024
HELP!!!

Ik heb een PDF formulier ingevuld en opgeslagen. Nu wil ik het gaan printen. Mijn HP Officejet 4650 Allinone printer print echter alleen maar het blanco formulier. De ingevulde velden worden niet geprint.

iemand enig idee hoe dit komt?

PS. Ik werk met Windows11

[ Voor 5% gewijzigd door reinvrugt op 12-04-2022 11:32 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:19

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Het algemeen beleid
Andere zaken die we ook duidelijk niet op prijs stellen

Onnodig aandacht trekken naar (een deel van) je post door bijvoorbeeld EXCEPTIONEEL HOOFDLETTERGEBRUIK
In plaats van HELP!!! te schreeuwen iedereen die hier een topic opent wil graag geholpen worden doe je er beter aan om even de moeite te nemen duidelijk je situatie te beschrijven. Je hebt een .pdf formulier. Welke? Die heb je met een programma ingevuld. Welke? En je probeert het met een programma te printen. Welke?

Ik heb alvast de topictitel ont-schreeuwd en wat informatiever gemaakt: "Help!! Probleem met het printen van een PDF formulier" -> "Invulvelden PDF-forumulier leeg bij printen"

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJMRaijmakers
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-08 14:52
welke printerdriver gebruik je? originele van HP of een windows class driver, iets wat door windows zelf erop is gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ik herken dit ook wel als een probleem van de gebruikte PDF viewer.
Probeer een andere/betere PDF viewer.

[ Voor 4% gewijzigd door The_Doman op 15-04-2022 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:56

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Wat ik in het verleden nog wel eens gedaan heb: PDF inlezen in LibreOffice of Gimp. Hij wordt dan naar een tekening geconverteerd (vector bij LibreOffice, bitmap bij Gimp) en in een tekening kun je de tekst simpelweg op de invoervelden tekenen. Printen is dan geen probleem.

Dit is vooral handig als je wat meer opmaakvrijheid nodig hebt dan het PDF-formulier je normaalgesproken toestaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• E - Jay
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 09:30
Trapt "print naar pdf" er toevallig niet in die je vervolgens weer print met je hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jansmarcel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-08 08:39
Voor mijn gevoel heeft dit of kan dit te maken hebben met het zich niet netjes houden aan de PDF standaard.
Met welk programma is het formulier gemaakt en met welk programma wordt het formulier ingevuld?
Pagina: 1