Toon posts:

2 videokaarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ikheb 2 videokaarten in mijn pc. mijn standaard agp videokaart werkt gewoon normaal maar op het beeldscherm aan de andere kaart wordt alleen mijn achtergrond weergegeven en mijn muis cursor. maar ik wil gewoon dat op beide schermen exact hetzelfde wordt weergegeven weet iemand hoe dat moet. bvd

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 23:00
Dat kan niet. Daarvoor heb je Matrox G400 nodig of zo'n apparaat dat je monitor uitgang splitst :)

Verwijderd

Hoe bedoel je dat? Wil je een kopie van je hoofdscherm of wil je een grote desktop. In dat laatste geval heb je pech want dat kan niet met twee aparte kaarten, bij mijn weten kan alleen de G450 dat. Maar dat kan ik ook best mis hebben.
Een kopie van je hoofdscherm lijkt me ook niet ogelijk met twee verschillende kaarten in je systeem. Je kunt dan beter een replicator gebruiken.

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

S3 kaart kan ook,
heb ik nl ook :P

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Wat kan die S3 kaart?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik wil een kopie van mijn desktop geen uitbreinding. ik krijg wel beeld maar ik zie alleen mijn achtergrond en dus niet mijn startbalk en pictogrammen en als ik bevoorbeeld een vester open bijvoorbeeld de instellingen van het beeldscherm dan kan ik hem op het een scherm wel aanklikken maar ik krijg het venster dan op de andere monitor te zien.

Verwijderd

Topicstarter
er zit een s3 virge 4 mb in en een geforce 2 mx

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:20
Op vrijdag 24 augustus 2001 18:08 schreef webdevil het volgende:
er zit een s3 virge 4 mb in en een geforce 2 mx
Jij bedoelt multi-monitor...

Clonen met 2de videokaart kan wel. Hier zijn proggies voor, welke weet ik niet.

if broken it is, fix it you should

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:08

Milmoor

Footsteps and pictures.

Kijk eens naar UltraMon. Ik vond het te traag, maar dat is al een tijd terug, wie weet is het verbeterd.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt ik zal het ff proberen iemand anders nog suggesties voor zulke proggies.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb multimon geinstalleerd maar ik kan nog steeds mijn taakbalk pictogrammen en vensters niet zien is hier een gebruiker vanmultimon die mij uit kan leggen hoe ik het precies moet instellen

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:20
Op vrijdag 24 augustus 2001 20:16 schreef webdevil het volgende:
ik heb multimon geinstalleerd maar ik kan nog steeds mijn taakbalk pictogrammen en vensters niet zien is hier een gebruiker vanmultimon die mij uit kan leggen hoe ik het precies moet instellen
Deze zie ja natuurlijk maar op 1 scherm. Maar je word schermen, etc. kun je naar je tweede scherm slepen....

if broken it is, fix it you should

Verwijderd

Topicstarter
oh maar is het niet in te stellen dat het gewoon standaard op 2 schermen te zien is (dat je zcherm gewoon gecloond is zeg maar

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 21:15
die start balk (zo dan :) ) etc. niet , je moet het er zelf neergooien

Verwijderd

Topicstarter
wat is blak. mar het is dus niet mogelijk om op 2 monitoren het zelfde weer te geven

Verwijderd

Topicstarter
kan dit wel met de matrox videokaart dan

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:08

Milmoor

Footsteps and pictures.

Met UltraMon kan het in ieder geval met een truukje. Laat het rechterscherm een een uitvergroting van het linker tonen, met als source en doel een geheel scherm. Werkt, maar is wel traag.
Met een Matrox Dualhead kan het in ieder geval.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Verwijderd

ik lijk michien heel zeurderig maar hoe doe ik dit
Pagina: 1