Ik zal ook even een situatieschets doen. Zaterdagnacht, touchscreen werkt opeens niet meer. In de nacht al berichten verzonden voor een nieuwe telefoon (via mijn vriendins telefoon). Ik word wakker en kijk op haar telefoon. “Yes, kan er 1 ophalen!”.. uit Gronau notabene, maar goed ben de telefoon nodig voor mijn werk in de zorg.
Thuis stel ik de telefoon opnieuw in. Het downloaden van apps lukt voor geen meter. Ik moet ze uiteindelijk 1 voor 1 opnieuw downloden. Om 15.00 uur komen wat vrienden want we gaan naar de voetbal. 19.00 uur weer thuis, wat eten en val in slaap. Maandag een werkdag, telefoon werkt nog steeds niet volledig. Outlook, Google authenticator, wat een kl*rezooi. Ik besluit op Tweakers te kijken waarnaar ik zie dat ik ook bericht over een telefoon heb ontvangen. Ik reageer en zie dat ik feedback heb gekregen….
Naar mijn mening, onterecht. We waren het nog niet eens over de prijs, laat staan dat we een overeenkomst hadden. Mocht de review blijven staan (wat ik niet verwacht), zal ik er 1 terug geven. Voor nu laat ik dat omdat ik het eigenlijk een beetje kinderachtig vind…..
@
Microkid