Pdekker24, onterechte review

Pagina: 1
Acties:
  • 1.055 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 22:22

Bas90

Addicted2bass

Topicstarter
Dhr. plaatst een review bij mij om dat ik maar liefst 24 uur niet heb gereageerd. Uitgelegd dat ik zondagochtend een nieuwe heb gehaald, vervolgens heb geïnstalleerd en andere bezigheden had. Daarbij was er ook geen overeenkomst.

Zou de review verwijderd mogen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdekker24
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-01-2024
Meneer doet netjes een realistisch bod. Ik reageer binnen een half uur met een tegenbod.

Via Marktplaats heb ik andere bieders die ook bieden. Deze mensen laat ik weten dat ik een hoger bod heb gekregen dat ik daar even op wacht. Niet wetende dat het langer ging duren. Twee bieders zijn daardoor afgehaakt. Voor de andere partij lijkt “24” uur niet veel. Iemand die een advertentie heeft lopen tikt de klok anders. Jammer dat daar geen begrip voor is.

Meneer laat vervolgens 36 uur niks van zich horen. Van mijn eerste bericht en zijn eerste bericht uitgerekend. In de middag heb ik nog een extra bericht gestuurd hopend voor de avond nog bericht te krijgen. Zodat ik de bieder van marktplaats meer informatie kon geven.

Ondanks dat er geen overeenkomst is geweest vind ik dit een zeer terecht ervaring van meneer. Daarbij heb ik alleen op communicatie beoordeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90

Bas90

Addicted2bass

Topicstarter
Ik zal ook even een situatieschets doen. Zaterdagnacht, touchscreen werkt opeens niet meer. In de nacht al berichten verzonden voor een nieuwe telefoon (via mijn vriendins telefoon). Ik word wakker en kijk op haar telefoon. “Yes, kan er 1 ophalen!”.. uit Gronau notabene, maar goed ben de telefoon nodig voor mijn werk in de zorg.
Thuis stel ik de telefoon opnieuw in. Het downloaden van apps lukt voor geen meter. Ik moet ze uiteindelijk 1 voor 1 opnieuw downloden. Om 15.00 uur komen wat vrienden want we gaan naar de voetbal. 19.00 uur weer thuis, wat eten en val in slaap. Maandag een werkdag, telefoon werkt nog steeds niet volledig. Outlook, Google authenticator, wat een kl*rezooi. Ik besluit op Tweakers te kijken waarnaar ik zie dat ik ook bericht over een telefoon heb ontvangen. Ik reageer en zie dat ik feedback heb gekregen….

Naar mijn mening, onterecht. We waren het nog niet eens over de prijs, laat staan dat we een overeenkomst hadden. Mocht de review blijven staan (wat ik niet verwacht), zal ik er 1 terug geven. Voor nu laat ik dat omdat ik het eigenlijk een beetje kinderachtig vind…..

@Microkid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:24

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Geen transactie, dus review verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90

Bas90

Addicted2bass

Topicstarter
Thanks! Eind goed al goed.

Dit topic is gesloten.