IrDA aan het werk krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:18

Roy

Hobbies?

Topicstarter
Dag mensen,

Ik heb gisteren een inraroodontvangertje gekregen die ik gekocht had bij stuntprijzen.net. het is een IrDA die je aan je com-poort kan aansluiten, maar windows herkent niets en je krijgt er geen drivers bij. Nu heb ik de drivers van de MA-600 ontvanger al geprobeerd, maar nog steeds kan ik geen verbinding krijgen met mijn telefoon (samsung A300), ik gebruik het programma EasyGSM van Samsung zelf, maar ik krijg het niet aan de praat. :(

Kan iemand mij helpen ? :)

Inderdaad...

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-08 13:16
Welk besturings systeem?

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

• Roy

Roy

Hobbies?

Topicstarter
O sorry, vergeten te zeggen: Win 98SE of Win ME, lukt allebei niet.

Inderdaad...

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:04
Geen drivers ? Beetje vreemd, maar probaar Irda in je Bios eens aan te zetten als dat al niet aan staat.
Suc6

Flickr PSN ID= cheironnl

• Roy

Roy

Hobbies?

Topicstarter
Heb ik al geprobeerd, maar het lijkt me onlogisch aangezien het aan de com-poort aangesloten wordt en niet aan de IrDA pinnetjes op het mobo.

Inderdaad...

• PowerPee
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06-2025
Je kunt in windows 98 gewoon handmatig je IRDA poort installeren. :)

Probeer anders eens in je BIOS de functie: Update ESCD aan te zetten.

Ik heb zelf ook een eeuwigheid lopen kloten voordat ik mijn IRDA poort(welke via de onboard connnector is aangesloten) aan de praat te krijgen. :(

Goedluck, P.

PS: heb je de search al geprobeerd.

PS2: >:) Ik heb het probleem uiteindelijk opgelost door alle poorten te de-installeren, en windows opnieuw te laten zoeken naar apparaten... of zoiets was het.

• Roy

Roy

Hobbies?

Topicstarter
Ik heb nu alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd volgens de handleiding van de MA-600, maar het easygsm programma van Samsung kan de telefoon nog steeds niet vinden, ik heb al met de webcam gekeken of de ledjes begonnen te knipperen en dat deden ze, dus ik begin nu te twijfelen of de telefoon wel goed is....

Inderdaad...

• cheiron
  • Laatst online: 22:04
Staat de Irda van je telefoon wel aan :)

Flickr PSN ID= cheironnl

• Roy

Roy

Hobbies?

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 15:25 schreef cheiron het volgende:
Staat de Irda van je telefoon wel aan :)
:) okay, het is vakantie, maar zo vergeetachtig ben ik nou ook weer niet :)

Inderdaad...

• Solarsparc
  • Laatst online: 22:46
[tussen neus en lippen door modus] Hoe kom jij aan het Samsung EasyGSM programma? Heb je daarvoor moeten betalen? Of kon je die gewoon ergens krijgen? [/tussen neus en lippen door modus]

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 07:57
kun je gewoon downloaden...staat een link in IT....

M.

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-03 19:50

newpegasus

Hertog

he ik heb gisteren ook mn samsung a300 aangesloten op een infraroodpoort. dit heb ik gedaan via mn laptop. als iemand daar problemen mee heeft, dan kan ik misschien wel helpen....

laat het me weten op paulrutter@home.nl

maar eigenlijk heb je er niet zoveel aan :( , want er is nog niets krijgbaar voor de samsung a300. je kunt alleen smsen typen via computer en het telefoonboek bewerken.

[ Voor 30% gewijzigd door newpegasus op 12-06-2003 17:09 ]

Pagina: 1