Toon posts:

Multiplier aan krijgen op celeron???

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan je op de 1 of andere manier je multiplier tóch aankrijgen op een celeron 300a? (moederbord; asus p2b 440 bx)

Verwijderd

Nee kan niet zijn door intel gelocked.

Verwijderd

Intel heeft toch al z'n processoren gelocked... daarop kopen overklokkers toch liever een AMD.. al kun je natuurlijk wel door de bus te verhogen je Intel processor overklokken ;)

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

waarom leert iedereen dit nou niete eens gewoon: Afbeeldingslocatie: http://www.contrabandent.com/pez/otn/angry/director.gif[b]Intel is multiplier gelocked en kan niet geunlocked worden!!![/b]Afbeeldingslocatie: http://www.contrabandent.com/pez/otn/angry/zx11pissed.gif slotje!

iStockphoto

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 14:06 schreef cheshire87 het volgende:
waarom leert iedereen dit nou niete eens gewoon: [afbeelding][b]Intel is multiplier gelocked en kan niet geunlocked worden!!![/b][afbeelding] slotje!
Ik d8 dat er juist net gezegd werd hier op GoT, dat er wat vriendelijk geantwoord moest worden op newbie-vragen... waarschuwing voor jou :Z

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 14:17 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Ik d8 dat er juist net gezegd werd hier op GoT, dat er wat vriendelijk geantwoord moest worden op newbie-vragen... waarschuwing voor jou :Z
tja, is idd wel een beetje overacted, maar begrijp het volkomen, bedoel, als je al wil overclocken, is het volgens mij toch wel een minimum vereiste om enige voorkennis van de te overclocken hardware te hebben...
Och ja, waarom antwoord ik hier eigenlijk op (heb dringend een nieuwe opdracht nodig op me werk :) )

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op vrijdag 24 augustus 2001 14:17 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

ja sorry hoor, ik weet dat ut een nieuwbie is, maar hij kan toch ook ff de faq lezen, die het precies uitlegt? plus ook nog eens dat ut een crosspost is = [topic=212063/1/25]

iStockphoto

Verwijderd

Topicstarter
geez, gaat ook weer helemaal nergens over hier :'(

Ik ben idd een n00b qua overclocken, maar laat mij toch ook wat dingen leren. Hoef je me niet gelijk zo af te zeiken, als je geen zin hebt om alweer zo een stomme vraag te beantwoorden, doe je dat toch niet?! >:)

Verwijderd

dit is volgens mij een crosspost!

je hebt al een posting gedaan over de multiplier en dat was op 23 aug 23:00 uur dus idd slotje

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 14:52 schreef Daimonet het volgende:
dit is volgens mij een crosspost!

je hebt al een posting gedaan over de multiplier en dat was op 23 aug 23:00 uur dus idd slotje
sorry, heb de faq niet goed gelezen. Ik wist niet dat dit niet op prijs werd gesteld. Zal in het vervolg niet meer gebeuren.

idd SLOTJE

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 08:16
mjah en dan ook nog eens crossposst...
tjah..
en zelfs ik de n00b weet ut :p
maarja van je fouten moet je leren ;)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:58

Arno

PF5A

een is voldoende :P

[topic=212063/1/50]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.