Beste,
Situatie:
Ik zou ze graag terug hebben zodat ik het via verkoper kan regelen. Moet ik de kosten betalen als consument?
Blijkbaar zijn het "Franse" Samsung Galaxy Buds+, Besteld op
P.S. ik weet niet zeker of dit topic hier hoort.
Situatie:
- Ik koop via Members only:als Belg Samsung Galaxy buds+ in Aug 2020. 2 Jaar garantie.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen - Deze gaan defect en werken ineens niet meer na het opladen. Werden intensief gebruikt. Batterij defect?
- Ik meld bij de Samsung een garantieclaim aan voor de Samsung Galaxy buds+.
- Dynalogic komt daarop de oortjes halen ter herstelling en onderzoek.
- Ik krijg van Dynalogic de melding dat hun deze niet mogen herstellen. Omdat het geen "Belgische" Galaxy buds+ zijn, en ik me moet richten tot de verkoper.
- Ik moet 37 euro betalen als ik ze terug wens (onderzoekskosten), of ik kan ze door hun laten vernietigen
Ik zou ze graag terug hebben zodat ik het via verkoper kan regelen. Moet ik de kosten betalen als consument?
- Ik kan toch niet weten dat verkoper niet Belgische oortjes levert in België aan mij geadresseerd? En meld goedgetrouw de garantie zoals gevraagd wordt op de Samsung website.
- Ik kan toch niet weten dat Dynalogic geen garantieclaims doet van "niet Belgische" oortjes.
- Samsung is toch een internationaal bedrijf.
- Bij het registreren van de garantie op de website heb ik het serienummer moeten invoeren. Dan hadden ze mij toch op voorand kunnen weigeren omdat ze het dan ook wisten dat het om een "niet belgisch" product gaat"
Blijkbaar zijn het "Franse" Samsung Galaxy Buds+, Besteld op
Members only:
met
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Members only:
levering naar België.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
P.S. ik weet niet zeker of dit topic hier hoort.
[ Voor 8% gewijzigd door janvanduschoten op 13-04-2022 07:56 ]