Wie kan mij vertellen of je onder huidige Wanadoo-account (met dynamische IP's en PPPoE) met een Freesco Linux router internet toegang kan delen? Ik ben al even mee aan het puzzelen geweest en ik kom er niet uit!
Ik ben er gelukkig zelf uitgekomen, gebruik ipv Freesco Coyote Linux, draait ook op 1 1.44" en heel eenvoudige user-interface waarna de diskette geschreven kon worden.
Freesco werkt ook prima hoor!
En ik ben echt geen linux die hard, maar het is echt niet moeilijk hoor! En Freesco werkt prima op een oude 486 met 8 MB en heeft tot de bliksem insloeg 107 dagen uptime gehaald.
En ik ben echt geen linux die hard, maar het is echt niet moeilijk hoor! En Freesco werkt prima op een oude 486 met 8 MB en heeft tot de bliksem insloeg 107 dagen uptime gehaald.
ff enorme schop omhoog, maar kun je mij mischien vertellen hoe je het gedaan hebt?????????? Op een of andere manier krijg ik nog geen ip toegewezen voor die zwarte doos. Hte enige wat lukt is de pc waar coyote op draait pingenOp vrijdag 24 augustus 2001 18:48 schreef djaydjee het volgende:
Ik ben er gelukkig zelf uitgekomen, gebruik ipv Freesco Coyote Linux, draait ook op 1 1.44" en heel eenvoudige user-interface waarna de diskette geschreven kon worden.
ik gebruik nu freesco sins ik wanadoo hometime abbo heb die duz om de 2 uur disconnect, freesco die gewoon weer reconnect 
gewoon ideeaal EN er hangen nog es 3 pc aan
gewoon ideeaal EN er hangen nog es 3 pc aan
Probeer je een ip te krijgen van de dhcp met de netwerkkaart waarmee je ook een lease kreeg onder windows? Je kunt zo'n kabel niet zomaar overgooien op een andere netwerkkaart he!! Eerst releasen, dan omgooien op een andere kaart en dan eventueel renewen. (of vrijgeven en vernieuwen.. 't is maar net in wat voor taal je werkt)
Ik ben weer een stuk verder... prob tot dusver was dat er een rotte nic inzat die niet samen kon werken met de andere nic.
Pagina: 1