Ik ben regelmatig op de baan met een laptop waarbij ik apparatuur moet uitlezen. Dit gebeurt op de SSD van de laptop. Maar ik zou hiervan graag een (tijdelijke) backup maken op een externe HD of SSD. Tijdelijk tot de gegevens overgezet zijn om de "echte" backup of server.
Nu heb ik de keuze tussen:
externe HD (2.5inch formaat) = goedkopere prijs per opslaghoeveelheid
externe SSD = ik veronderstel robuster dan een HD. Is normaal ook kleiner in formaat dan een HD.
Die externe HD/SSD zal in de laptoptas zitten en dus overal meegaan. Maar het is niet zo dat die zal "misbruikt" worden. Het liefst zou ik voor een externe HD gaan gezien die goedkoper is voor een grotere hoeveelheid data.
Maar is het erg dat een externe HD altijd in de laptoptas zit en dus niet altijd mooi plat op bvb bureau ligt?
Nu heb ik de keuze tussen:
externe HD (2.5inch formaat) = goedkopere prijs per opslaghoeveelheid
externe SSD = ik veronderstel robuster dan een HD. Is normaal ook kleiner in formaat dan een HD.
Die externe HD/SSD zal in de laptoptas zitten en dus overal meegaan. Maar het is niet zo dat die zal "misbruikt" worden. Het liefst zou ik voor een externe HD gaan gezien die goedkoper is voor een grotere hoeveelheid data.
Maar is het erg dat een externe HD altijd in de laptoptas zit en dus niet altijd mooi plat op bvb bureau ligt?