Zijn er mensen die hier meer info over kunnen geven? Want het klinkt wel heel interessant allemaal, maar wie iemand het wie/wat/waar/hoe/wanneer/waarom enzo?
Ben wel benieuwd
Ben wel benieuwd
Verwijderd
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
En dit bedrijf neemt dus Dutchtone over. Ik heb er geen bron van, maar bij mij op mn werk zijn ze al bezig met de reclamecampagnes ervan (oh, mocht ik dat wel zeggen? Nah, ik heb nooit ergens iets van geheimhoudingsplicht gezienwww.orange.com:
Success in the UK led Orange to start expanding internationally, with wirefree investments in Austria, Belgium and Switzerland, taking the first steps towards fulfilling a global brand ambition. By 1999, Orange had also licensed its brand to operators in Israel, Hong Kong, Australia, India, and the Dominican Republic.
Orange's commitment to providing the best products, the highest quality of service and continued focus on innovation has been widely recognised across the industry, with awards such as the 'Most Innovative Service' at the year 2000 World Communications Awards. In May 2000, France Telecom acquired Orange, having been attracted by Orange's management, brand and vision.
Verwijderd
echt super mooie reclames die ik tot nu toe heb gezien van orange. die van het huwelijk tussen dutchtone en orange isOp vrijdag 24 augustus 2001 13:46 schreef keeper het volgende:
[..]
En dit bedrijf neemt dus Dutchtone over. Ik heb er geen bron van, maar bij mij op mn werk zijn ze al bezig met de reclamecampagnes ervan (oh, mocht ik dat wel zeggen? Nah, ik heb nooit ergens iets van geheimhoudingsplicht gezien)
klinkt niet verkeerd. Misschien dat ik dan wel weer terug ga naar the formerly known Dutchtone then known as OrangeOp vrijdag 24 augustus 2001 13:57 schreef koen het volgende:
orange gaat net zoals in engeland binnen twee jaar de nummer één operator van nederland worden. eigenlijk had de naamswijziging al doorgevoerd moeten zijn, maar omdat dutchtone nog niet aan de gestelde eisen van netwerk en service voldoet, zal het begin 2002 (datum geef ik niet) worden dat de officiële rebranding van start gaat.
Over de kwaliteit van het netwerk zal je mij NOOIT horen klagen, want ik heb er geen problemen mee!Op vrijdag 24 augustus 2001 13:36 schreef Rook het volgende:
huh?? wow, nou maar hopen dat het beter wordt,want de kwaliteit van het netwerk is om te...(drm ga ik ook zodra mijn beltegoed op is verhuizen naar Libertel)
BVD MVG VDL
Verwijderd
dutchtone is een dochter van france telcom net zoals orange dit is. france telecom houdt zich zlef alleen niet meer bezig met mobiele telefonie en heeft dit nu allemaal uit handen gegeven aan orange. daarom kun je orange (mob telefonie) en france telecom (vaste telefonie) beter gaan zien als twee zustermaatschappijen...Op vrijdag 24 augustus 2001 14:05 schreef CrazyTaxi het volgende:
DutchTone was toch van France Telecom???
was dus al geen Nederlands bedrijf meer....
niks gepresteerdOp vrijdag 24 augustus 2001 14:11 schreef VDL het volgende:
Binnen twee jaar de nummer één van Nederland?Yeh, right! Droom verder. Die gasten hebben hier nog niks gepresteerd en een naamsverandering wil nog helemaal niets zeggen. Eerst zien waar de mobiele telefonie markt heen gaat en dan blaten over de nummer één plaats!
Verwijderd
Blender....
Verwijderd
Kijk uit dat je tijdens een pitstop niet word geraakt door een loszittende voorwielophanging ofzo...Op vrijdag 24 augustus 2001 15:50 schreef Andre21 het volgende:
Beterheid!
Als ik nou met mn dutchtone abbo, paddockkaarten bij Arrows krijg is het helemaal mooi hahaha
HeheOp vrijdag 24 augustus 2001 15:31 schreef koen het volgende:
niks gepresteerd, binnen twee jaar 95 procent landelijke dekking en de nummer drie positie van nederland, noem ik niet niks
.
het wordt niet zomaar een naamsverandering dutchtone --> orange, maar een verandering van merk. voor het einde van het jaar moet plusminus 99 procent van nederland bereikbaar zijn en met de huidige aanpassing van de kwaliteit van de service gaat het ook de goede kant op. dutchtone is er nog niet, maar daarom zijn ze ook nog geen orange.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Zie ook http://www.telfort.nl/clusterindex.jsp?Node_ID=1812BT Wireless heeft een nieuwe merknaam O2 voor alle Europese markten bekend gemaakt. Telfort maakt deel uit van deze internationale divisie van British Telecom voor mobiele telecommunicatie in Nederland. Het nieuwe merk O2, symboliseert de ambitie van de onderneming om klanten mobiele diensten te leveren die hun lifestyle wezenlijk kunnen ondersteunen. Het is de verwachting dat de volledige overgang van Telfort naar O2 in het voorjaar van 2002 zal starten
FYI: Libertel is altijd al voor 70% in handen van Vodafone geweest.Op vrijdag 24 augustus 2001 13:50 schreef SICdude het volgende:
aha
maar kort samengevat is Libertel nu van Vodavone en Dutchtone wordt van Orange
Als het zo door gaat houden we geen authentiek nederlandse providers meer over
[ Voor 97% gewijzigd door The Wizard op 12-03-2022 20:49 ]
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq