Zou dit asbest kunnen zijn?

Pagina: 1
Acties:
  • 916 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nollic
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 10-04-2022
.

[ Voor 100% gewijzigd door nollic op 10-04-2022 17:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:10
Hoe oud is dat spul?
Op het eerste gezicht zou ik zeggen: steenwol met een kunststof+glasvezel cache.

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nollic
JukeboxBill schreef op zondag 10 april 2022 @ 16:33:
Hoe oud is dat spul?
Op het eerste gezicht zou ik zeggen: steenwol met een kunststof+glasvezel cache.
Het gele is pur-schuim (hard). Het is een jaar of 20/25 geleden uit een oud gebouw gehaald wat gesloopt werd.

[ Voor 4% gewijzigd door nollic op 10-04-2022 16:35 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• eLScha
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Wat is je doel precies met de antwoorden die je hier krijgt? Korte voorspelling: 4 man zeggen dat het geen asbest is, 6 zeggen dat het zou kunnen en 1 zegt dat het asbest is.

Als je het zeker wilt weten moet je het gewoon laten testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nollic
.

[ Voor 131% gewijzigd door nollic op 10-04-2022 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-05 21:25
nollic schreef op zondag 10 april 2022 @ 17:22:
De asbesttest was al aangevraagd voor ik dit postte. Toch ben ik benieuwd of mensen deze platen kennen. Vragen kan normaal geen kwaad maar blijkbaar wordt je hier meteen door een tiener afgekapt. Ok. Doei.
Beetje jammere reactie of niet? Buiten dat het niet uitmaakt is het account van de user boven je uit 2005 dus tenzij tijdens de geboorte een account is aangemaakt slaat je sneer nergens op :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:28

Bezulba

Formerly known as Eendje

De asbesttest was al aangevraagd voor ik dit postte. Toch ben ik benieuwd of mensen deze platen kennen. Vragen kan normaal geen kwaad maar blijkbaar wordt je hier meteen door een tiener afgekapt. Ok. Doei.
Je bent ook een tiener. Je maakt een account aan, dumpt een huiswerkvraag en loopt weg als daar wat (redelijke) opmerkingen over kopen.

Wij kunnen niet bepalen wat het is. Wil je het zeker weten? Testen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woody179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17:28
Heb je er al aan gelikt?

Het antwoord daarop is net zo zinnig als alle andere antwoorden op de vraag "is dit asbest??"

Dat iets er uitziet als asbest wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk asbest is. En ookal lijkt het er niet op, zou het toch asbesthoudend kunnen zijn.

[ Voor 39% gewijzigd door Woody179 op 10-04-2022 17:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eLScha
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Als je de test al hebt aangevraagd ben ik al helemaal benieuwd hoe we je kunnen helpen. Er is hier een enorme hoeveelheid kennis aanwezig die ruimschoots wordt gedeeld.

Forumleden laten raden of je kankerverwekkende stof in bezit hebt is alleen niet de beste keuze. Daarvoor kun je ze laten testen en dat heb je al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-W
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:08

H-W

Bovendien is de kwaliteit zo te zien ook niet meer zo geweldig. Isolatie veroudert ook. Waarom zoveel moeite genomen voor dit oude spul en niet ergens wat nieuws gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:31

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Goed als je de volgende keer wat wil vragen dan reageer eerst zelf eens vriendelijk terug. Deze gaat op slot.

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.