Mijn huidige keuken heeft een L-vorm en ik wil naar twee tegenoverliggende keukenblokken:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yEdxOwyEP4bINgpmsHEx2Ezi.jpg?f=user_large)
Foto van de huidige situatie:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/V1RZSyQ0Lbl0ycVGvSYhyMmc.jpg?f=user_large)
Probleem is alleen dat de 3 vloertegels die je daar ziet niet volledig zijn maar stoppen direct onder de keukenplint waardoor ze aan die kant ongeveer 10cm korter zijn.
Het zijn normaal tegels van 90x90cm.
Deze tegels moeten er uit om vervangen te worden door hele tegels.
Complicerende factor is dat er vloerverwarming onder de tegels ligt.
Die is ook maar tot de plint is gelegd en loopt niet onder de keuken door naar de muur.
Foto’s van de aanleg:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yKA3YHNUNvCSwePVztYj1Qee.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2GOlqDCcSyGi4VIAx3DrageI.jpg?f=user_large)
Deze vloerverwarming moet dan worden doorgetrokken naar de vrijgekomen ruimte tussen de twee nieuwe keukenblokken in.
En tenslotte alles weer tegelen zodat het netjes aansluit bij de bestaande tegels.
Mijn vragen zijn:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yEdxOwyEP4bINgpmsHEx2Ezi.jpg?f=user_large)
Foto van de huidige situatie:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/V1RZSyQ0Lbl0ycVGvSYhyMmc.jpg?f=user_large)
Probleem is alleen dat de 3 vloertegels die je daar ziet niet volledig zijn maar stoppen direct onder de keukenplint waardoor ze aan die kant ongeveer 10cm korter zijn.
Het zijn normaal tegels van 90x90cm.
Deze tegels moeten er uit om vervangen te worden door hele tegels.
Complicerende factor is dat er vloerverwarming onder de tegels ligt.
Die is ook maar tot de plint is gelegd en loopt niet onder de keuken door naar de muur.
Foto’s van de aanleg:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yKA3YHNUNvCSwePVztYj1Qee.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2GOlqDCcSyGi4VIAx3DrageI.jpg?f=user_large)
Deze vloerverwarming moet dan worden doorgetrokken naar de vrijgekomen ruimte tussen de twee nieuwe keukenblokken in.
En tenslotte alles weer tegelen zodat het netjes aansluit bij de bestaande tegels.
Mijn vragen zijn:
- Is het mogelijk de tegels te verwijderen zonder de vloerverwarming te beschadigen?
- Is het mogelijk om de vloerverwarming te verlengen naar het stukje waar het huidige keukendeel staat?
- Is het haalbaar de nieuwe tegels netjes op de bestaande te laten aansluiten?
- Als 1, 2 en 3 al mogelijk zijn, wat gaat dat dan kosten?