Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou met mijn nieuwe pc willen gaan animeren met blender en games ontwerpen/spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zag een redelijk pc te koop staan voor 1200 maar ik zou graag kijken wat ik nog meer voor die prijs kan aanschaffen dus rond 1200€ Tot max 1500 denk ik
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik heb niets anders dan een muis en toetsenbord die ik meeneem. Dit word een 2de systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16GB ram of meer
1 GPU richting RTX denk ik met hdmi als dat kan
1 board maar geen giga b450 ds3h
Amd ryzen 5 of beter
PSU
Goede SSD’s
En een kast uiteraard.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee zolang het maar kwaliteit is. Geen bekend merk maar wel kwaliteit vind ik ook prima.
Misschien ingebouwde bluetooth voor controllers en meer maar dit is geen must
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet zo zeer energiezuinig is wel goed om te hebben en wat geluid betreft is dat tegenwoordig al prima stil
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet ik weet hier te weinig van om dit veilig te doen
Wat verwacht je van ons?
Niet perse verwachten maar ik hoop dat U/jullie mij het beste voor mijn budget kunnen laten zien en eventueel kunnen aanvullen met dingen die ik gemist heb.
Ik verwacht hem zelf in elkaar te schroeven maar mocht je een ready built systeem vinden dan is dat ook prima.
Mocht ik iets vergeten te melden zijn of er zijn vragen. Vragen het mij.
In voorbaat bedankt.
Met vriendelijke groet,
Gert-Jan
Ik zou met mijn nieuwe pc willen gaan animeren met blender en games ontwerpen/spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zag een redelijk pc te koop staan voor 1200 maar ik zou graag kijken wat ik nog meer voor die prijs kan aanschaffen dus rond 1200€ Tot max 1500 denk ik
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik heb niets anders dan een muis en toetsenbord die ik meeneem. Dit word een 2de systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16GB ram of meer
1 GPU richting RTX denk ik met hdmi als dat kan
1 board maar geen giga b450 ds3h
Amd ryzen 5 of beter
PSU
Goede SSD’s
En een kast uiteraard.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee zolang het maar kwaliteit is. Geen bekend merk maar wel kwaliteit vind ik ook prima.
Misschien ingebouwde bluetooth voor controllers en meer maar dit is geen must
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet zo zeer energiezuinig is wel goed om te hebben en wat geluid betreft is dat tegenwoordig al prima stil
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet ik weet hier te weinig van om dit veilig te doen
Wat verwacht je van ons?
Niet perse verwachten maar ik hoop dat U/jullie mij het beste voor mijn budget kunnen laten zien en eventueel kunnen aanvullen met dingen die ik gemist heb.
Ik verwacht hem zelf in elkaar te schroeven maar mocht je een ready built systeem vinden dan is dat ook prima.
Mocht ik iets vergeten te melden zijn of er zijn vragen. Vragen het mij.
In voorbaat bedankt.
Met vriendelijke groet,
Gert-Jan
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700G Boxed | € 305,- | € 305,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | € 107,90 | € 107,90 |
1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 3060 V2 OC Edition | € 519,90 | € 519,90 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Zwart | € 48,96 | € 48,96 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 32,95 | € 32,95 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 136,90 | € 136,90 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-650 | € 76,90 | € 76,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 91,50 | € 91,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.320,01 |
[ Voor 51% gewijzigd door G-J GAMES op 10-04-2022 22:34 ]
Live a fun life and dont be an asshole