Beste,
10 jaar oude laptop aan vervanging toe. Zelf al door price watch gegaan maar er is veel aanbod:). Laptop voor lange termijn.
Wat ga je met je laptop doen?
Office werk, foto en video bewerking in toekomst wellicht beginnend gamen
Wat is je budget?
Maximaal 1000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Ja maar scherm moet niet niet te klein zijn, 15,6 inch heeft voorkeur en een goeie accu duur en niet te zwaar.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Asus of Lenovo komen goed uit de testen
Twee laptops op het oog uit de price watch:
Lenovo IdeaPad 5 Pro 16ACH6 (82L5009DMH) a 999 euro. Hier lees ik wel in de review op bol.com dat beeld kwaliteit toch wat tegen valt, back light bleeding...al zijn dit niet heel veel reviews..
ASUS VivoBook Pro 15 OLED M3500QC-L1079W nu afgeprijsd van 1199 naar 899 megekko
Ik neig naar de Asus vanwege oled scherm (oled tv bevalt ook goed
, maar dit kan op laptop anders zijn en specs lijken me daarnaast niet onaardig en daarnaast is de review ook niet slecht:
https://www.ultrabookrevi...book-pro-15-m3500-review/
Lenovo heeft iets meer werk geheugen en iets sterkere chip als ik het goed zie, maar beeld geeft twijfels, dus ja..
Graag jullie input/advies of ik in de goede richting zit met deze laptops?
Alvast bedankt!
10 jaar oude laptop aan vervanging toe. Zelf al door price watch gegaan maar er is veel aanbod:). Laptop voor lange termijn.
Wat ga je met je laptop doen?
Office werk, foto en video bewerking in toekomst wellicht beginnend gamen
Wat is je budget?
Maximaal 1000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Ja maar scherm moet niet niet te klein zijn, 15,6 inch heeft voorkeur en een goeie accu duur en niet te zwaar.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Asus of Lenovo komen goed uit de testen
Twee laptops op het oog uit de price watch:
Lenovo IdeaPad 5 Pro 16ACH6 (82L5009DMH) a 999 euro. Hier lees ik wel in de review op bol.com dat beeld kwaliteit toch wat tegen valt, back light bleeding...al zijn dit niet heel veel reviews..
ASUS VivoBook Pro 15 OLED M3500QC-L1079W nu afgeprijsd van 1199 naar 899 megekko
Ik neig naar de Asus vanwege oled scherm (oled tv bevalt ook goed
https://www.ultrabookrevi...book-pro-15-m3500-review/
Lenovo heeft iets meer werk geheugen en iets sterkere chip als ik het goed zie, maar beeld geeft twijfels, dus ja..
Graag jullie input/advies of ik in de goede richting zit met deze laptops?
Alvast bedankt!