Dit jaar voor de tweede keer gedaan. Maar iets moet ik fout gedaan hebben, want ik krijg meer dan 700 euro terug. Lekker natuurlijk, maar vorig jaar kreeg ik maar 200 euro terug. Zelfde baan, zelfde loon, niks in mijn situatie veranderd (woon nog bij mijn ouders, geen extra bronnen van inkomsten, simpele aangifte puur omdat ik werk dus)...
Jaaropgave 2020
:strip_exif()/f/image/5PHntPBzqx1aGwiCmVKSNdvt.jpg?f=fotoalbum_large)
Jaaropgave 2021
:strip_exif()/f/image/XHHbznjSLIlwOMCO9zYt2bwf.jpg?f=fotoalbum_large)
Zoals jullie zien, vrijwel identiek. Desondanks kreeg ik vorig jaar maar 200 terug en dit jaar (iets meer dan) 700. Mijn angst is nu dat die aangifte app stuk is (ik hoefde alleen maar na te kijken, alles stond er al) en dat ik met een torenhoge boete geconfronteerd ga worden. Is het mogelijk dat de aangifte app onbetrouwbaar is? Zo ja, welke stappen zou ik volgens jullie kunnen ondernemen?
Jaaropgave 2020
:strip_exif()/f/image/5PHntPBzqx1aGwiCmVKSNdvt.jpg?f=fotoalbum_large)
Jaaropgave 2021
:strip_exif()/f/image/XHHbznjSLIlwOMCO9zYt2bwf.jpg?f=fotoalbum_large)
Zoals jullie zien, vrijwel identiek. Desondanks kreeg ik vorig jaar maar 200 terug en dit jaar (iets meer dan) 700. Mijn angst is nu dat die aangifte app stuk is (ik hoefde alleen maar na te kijken, alles stond er al) en dat ik met een torenhoge boete geconfronteerd ga worden. Is het mogelijk dat de aangifte app onbetrouwbaar is? Zo ja, welke stappen zou ik volgens jullie kunnen ondernemen?