In ons dorp gaat Delta glasvezel aanleggen, informatie is karig en heb nog een paar dagen om een keuze te maken om over te stappen met daar bijbehorende voordeeltjes. Ik vind t ergens ook wel indrukwekkend mocht ik de keuze maken want ik zit verst afgelegen boerderij van het dorp, met een oprit van pakweg 50m.
Delta geeft de optie voor 4 isp; Caiway, Delta, Helden van Nu en Online.nl
Ik zit nu bij ziggo, incl televisie en onbeperkt bellen op de vaste lijn.
Bij Caiway en Delta kan ik op de website wel bekijken wat het aanbod is, daar is de postcode opgenomen maar bij de andere 2 nog niet en dat betekent dat ik niks van het aanbod krijg te zien(lol).
Ik heb niet zon zin in een doem scenario, ziggo hier is niet geweldig maar dat komt omdat ik de modem niet in de meterkast heb en alle muren minimaal 60cm dik zijn.
Mijn vraag is, is er nou isp die hier tussen zit die goede service in huis heeft en ook goed functioneert op internet, tv en telefonie ?
Delta geeft de optie voor 4 isp; Caiway, Delta, Helden van Nu en Online.nl
Ik zit nu bij ziggo, incl televisie en onbeperkt bellen op de vaste lijn.
Bij Caiway en Delta kan ik op de website wel bekijken wat het aanbod is, daar is de postcode opgenomen maar bij de andere 2 nog niet en dat betekent dat ik niks van het aanbod krijg te zien(lol).
Ik heb niet zon zin in een doem scenario, ziggo hier is niet geweldig maar dat komt omdat ik de modem niet in de meterkast heb en alle muren minimaal 60cm dik zijn.
Mijn vraag is, is er nou isp die hier tussen zit die goede service in huis heeft en ook goed functioneert op internet, tv en telefonie ?