nee, werkt niet
zal ik maar gewoon een Celeron 800 MHz kopen en dan zien waar het schip strand.
zal ik maar gewoon een Celeron 800 MHz kopen en dan zien waar het schip strand.
Verwijderd
Bij mijn broertje zit er nu een 600 in geloof dat dit de max is.. maar dat werkt perfect..
gr Arne
gr Arne
sjek je multiplyer. als die tot 8 f zo gaat, kan je een celeron 800 (8*100) erin proppen. wel dan ffe een sloket adaptertje halen.
anders kijk je bij
www.asus.com.tw
niew bios is trouwens ook wel handig voor je niewe cpu.
anders kijk je bij
www.asus.com.tw
niew bios is trouwens ook wel handig voor je niewe cpu.
Ok.
informatie aanvaard(t)
Nog meer info pleaz...
informatie aanvaard(t)
Nog meer info pleaz...
kan alles wel op, als je maar een FC-pga slotket hebt en de laatste bios.
ik heb hier ook een BX plankje, en heb er net een Celeron 850 op geplant. ff indraaien en aan het einde van de middag ga ik beginnen met oc'en.
Hij gaat naar de 1000! (hoopk)
overigens had ik met mijn mobo een goed "lot" nummer.. houd in dat die ook op 133 kan draaien..
greetz
overigens had ik met mijn mobo een goed "lot" nummer.. houd in dat die ook op 133 kan draaien..
greetz
P2B-F feature
Homepage P2B-FMulti-Speed Support Intel Pentium® II 233~450MHz, Pentium® III 450MHz~600+MHz, and CeleronTM 500MHz or faster processors.
Verwijderd
cellie op 133, kan, maar zou er wel een natte koeling op zetten, anders krijg je stoom uit je kastOp donderdag 30 augustus 2001 13:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb hier ook een BX plankje, en heb er net een Celeron 850 op geplant. ff indraaien en aan het einde van de middag ga ik beginnen met oc'en.
greetz
Verwijderd
Op donderdag 30 augustus 2001 15:25 schreef double_j_wicked het volgende:
[..]
cellie op 133, kan, maar zou er wel een natte koeling op zetten, anders krijg je stoom uit je kast
natte koeler
en stoom uit je cpu
als dat maar goed gaat
is het de bedoeling dat ik een waterkoeler neem?
en stoom uit je cpu
als dat maar goed gaat
is het de bedoeling dat ik een waterkoeler neem?
Wat is dat nou weer voor een bull. De multiplier staat vast dus dat is het probleem niet. En een celly600=celly2 dus kan er ook wel een celly 950 in of de nieuwe 1,1GHz.Op vrijdag 24 augustus 2001 13:27 schreef Arne_F het volgende:
Bij mijn broertje zit er nu een 600 in geloof dat dit de max is.. maar dat werkt perfect..
gr Arne
Ik heb trouwens een P2B rev 1,10 bios 1012 en kan er elke coppermine op doen die ik maar wil
Maar niet alle revisie's P2B(-F) pakken dat. rev 1,10 was twijfelachtig en rev 1,12 doet het zeker weten. alles onder de 1,10 kan wel, maar hoeft niet.
Kheb er een 850 opgezet, maar helaas, deed nix,
mijn revisie is te laag, 1009
mijn revisie is te laag, 1009
1009 lijkt meer op de bios als op de revisie.
Bios is een 10xx getal voor zover ik weet
revisie is een 1.xx getal.
Dus als je bios 1009 hebt, moet je op zoek naar de nieuwste bios.
Bios is een 10xx getal voor zover ik weet
revisie is een 1.xx getal.
Dus als je bios 1009 hebt, moet je op zoek naar de nieuwste bios.
Geen inspiratie
Kijk maar op deze site van asus
http://www.asuscom.de/de/support/techmain/FAQ/mobo_cpu/faq086_CPU_Upgrade_III.htm
maar als je je topic in Processors, Mobo's & Geheugen had gezet had je waarschijnlijk al eerder antwoord, daar komen dit soort vragen dagelijks.
http://www.asuscom.de/de/support/techmain/FAQ/mobo_cpu/faq086_CPU_Upgrade_III.htm
maar als je je topic in Processors, Mobo's & Geheugen had gezet had je waarschijnlijk al eerder antwoord, daar komen dit soort vragen dagelijks.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Heb even asus gemaild:Op donderdag 06 september 2001 01:25 schreef InterCC het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een bull. De multiplier staat vast dus dat is het probleem niet. En een celly600=celly2 dus kan er ook wel een celly 950 in of de nieuwe 1,1GHz.
Dear custormer,
Thanks for choosing ASUSTek.
sorry ,p3b-f cannot support celeron 1.1G,it at most support celeron 900.
Best Regards,
ASUS Customer Service Center Shanghai
Please Keep All Previous Correspondence Attached
ASUS Web Site : <http://www.asus.com.tw>
ASUS Ftp site : <ftp://ftp.asus.com.tw>
ASUS Knowledge Base : <http://knowledge.asus.com.tw>
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Heb dit bord ook nog liggen.
Tis een Rev. 1.00, dus ben benieuwd wat hier max. op zal draaien.
Tis een Rev. 1.00, dus ben benieuwd wat hier max. op zal draaien.
And The Only One
Verwijderd
Wat een onzin! Heb hier een Celeron II 800 overgeklokt op 1200 Mhz (150 Mhz bussnelheid), momenteel aan het testen op 1240 Mhz (155 Mhz bussnelheid)Op donderdag 30 augustus 2001 15:25 schreef double_j_wicked het volgende:
[..]
cellie op 133, kan, maar zou er wel een natte koeling op zetten, anders krijg je stoom uit je kast
Hij doet het prima... maar betere koeling is wel aan te raden...
Dat klopt niet. De P3B-f kan dat zeker wel! Mag die dude van Asus wel eens uitleggen waarom niet!Op woensdag 26 september 2001 09:40 schreef ZeRoC00L het volgende:
[..]
Heb even asus gemaild:
Dear custormer,
Thanks for choosing ASUSTek.
sorry ,p3b-f cannot support celeron 1.1G,it at most support celeron 900.
Best Regards,
ASUS Customer Service Center Shanghai
Please Keep All Previous Correspondence Attached
ASUS Web Site : <http://www.asus.com.tw>
ASUS Ftp site : <ftp://ftp.asus.com.tw>
ASUS Knowledge Base : <http://knowledge.asus.com.tw>
Verwijderd
Op woensdag 26 september 2001 16:51 schreef GKLQuake het volgende:
[..]
Dat klopt niet. De P3B-f kan dat zeker wel! Mag die dude van Asus wel eens uitleggen waarom niet!
offtopic:
Hij mag al blij zijn dat ie een reactie heeft. 2 Weken geleden een mailtje gestuurd waarin ik vraag of er een Celeron 1 Ghz op een Asus Cuv4x moederbord past. Niks meer van gehoord.
Hij mag al blij zijn dat ie een reactie heeft. 2 Weken geleden een mailtje gestuurd waarin ik vraag of er een Celeron 1 Ghz op een Asus Cuv4x moederbord past. Niks meer van gehoord.
[ontopic]
Multiplier van de Celerons is gelokt, als je een bussnelheid van 100 Mhz aankan moet die processor het in princiepe doen dacht ik zo...
[/ontopic]
Heb Asus ook effe gemaild, met de vraag welke CPU d'r op mijn P2B-F Rev 1.00 past.
Zijn antwoord:
Zal een 1 gieg wel draaien, of juist niet.
Zijn antwoord:
Mja, nog steeds niet echt een duidelijk antwoord.Dear valued Customer,
Thanks for Contacting ASUSTeK.
Please double check the PCB version of the main board, which is painted on the main board beside the main
board name.
R1.00 with bios 1013a can support IntelR Celeron FCPGA CPU (533A, ...733MHz+).
http://www.asus.com.tw/Products/techref/Cpu/fcpgacel.html
It cannot support the 133 FSB due to the BX chipset.
And The Only One
wel want 733+MHzOp donderdag 27 september 2001 09:24 schreef Diamon het volgende:
Heb Asus ook effe gemaild, met de vraag welke CPU d'r op mijn P2B-F Rev 1.00 past.
Zijn antwoord:
[..]
Mja, nog steeds niet echt een duidelijk antwoord.
Pagina: 1