Google Meet haalt enige gebruiker na zeven minuten uit verga

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:28
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de username. Je vindt deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van username', waar 'username' de nickname van de auteur is.

URL: Google Meet haalt enige gebruiker na zeven minuten uit vergadering
Auteur: @LFranxWind

In het tweakers artikel staat:
Als de gebruiker niet binnen twee minuten reageert, wordt hij er automatisch uitgeschopt, schrijft Google in een bericht. Daarnaast wordt de laatst aanwezige deelnemer gevraagd of die de vergadering wil sluiten.
Eerst dacht ik dit is wel een vreemde vertaling om dit zo op de FP neer te zetten. Maar als google het zo geschreven heeft kan ik het begrijpen. Maar in het bron artikel word het ook niet eens zo beschreven.

In het bron artikel staat netjes:
Now, when you’re the only person in a meeting for five minutes, you’ll receive a prompt asking whether you want to stay or leave the meeting. If you don’t respond after two minutes, you will automatically leave the meeting.
Als dit FoK was geweest had ik de termen begrepen, maar op een site professioneel als tweaker.net niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:24
"uit verwijdert" is zeker niet taalkundig een verbetering.

[ Voor 56% gewijzigd door zetje01 op 08-04-2022 15:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LFranxWind
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 07-09 11:20

LFranxWind

Redacteur
Bedankt voor de feedback! Ik heb het anders opgeschreven.