Komen er nog meer mobo's met SiS735 ?

Pagina: 1
Acties:

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Vroeg ik me gewoon af, lijkt mij gewoon wel leuk , zoiezo beter als ALI, en misschien toch echt net zo goed als amd760/kt266, oke dat ecs bordje blaast wel, maar valt er nog meer uit te halen, zo te zien is het agp gedeelte gewoon net zo snel als de rest( of toch misschien iets minder, gecompenseerd door het snelle geheugen ), maar presteerd het geheugen gewoon stukken beter op de SiS chipset , waardoor de performance iets omhoog schiet, ik vroeg me af wat andere fabrikanten gaan doen, en of SiS echt stabiel is, ik wete het niet, tot nu toe is 1 bordje ervan getest, maar dat vind ik nog niet 100% overtuigend...

Maar is de SiS chipset nou zo goedkoper als de rest( alle chipsets), volgens mij niet, ECS is gewoon met alles supercheap, maar het enige wat ik me nu af vraag is of bijv MSI, gigabyte,aopen etc. ook met zo'n bordje gaat komen, van abit en asus denk ik het eerlijk gezegd niet..

Wie weet er al meer van ?.. :)

• Carel
Weet niemand wat :( , zelfs op de meest onzinnige topics komen reply's !!

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Op vrijdag 24 augustus 2001 17:38 schreef Carel het volgende:
Weet niemand wat :( , zelfs op de meest onzinnige topics komen reply's !!
Nou nou dat kon wel wat minder die uitspraak
Maar goed andwoordt op je vraag is JA er komen meerdere borden met die chipset.
Als een chipset een maal een winner is wil iedere planken bakker hem wel produceren .

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• Carel
Op vrijdag 24 augustus 2001 17:50 schreef Speedy-J het volgende:

[..]

Nou nou dat kon wel wat minder die uitspraak
Maar goed andwoordt op je vraag is JA er komen meerdere borden met die chipset.
Als een chipset een maal een winner is wil iedere planken bakker hem wel produceren .
Jah, nou ik ben dat dus echt van mening :) , maar dat er andere fabrikanten deze chipset gaan gebruiken d8 ik ook wel, ECS heeft niet het alleen recht lijkt mij ( kunnen ze toch niet betalen ) , maar ik wil weten welke fabrikanten, en waneer , of is er echt nog niks bekend ?..