Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-03 23:32

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Topicstarter
Mijn vrouw heeft de Samsung A52s en gebruikt af en toe Android Auto. Vandaag heeft ze hem echt nodig en sloot de telefoon dus aan, maar Android Auto vond de kabel niet goed genoeg en maakte dus geen verbinding.

Ondertussen hebben we 6 of 7 kabels geprobeerd, ook originele Samsung, Xiaomi en Oppo kabels, maar niks werkt nog. Is er een manier om deze controle te omzeilen? Want nu is het dus gewoon niet meer bruikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:05

TwoR

Gekleurde stippen

Is het niet gewoon de aansluiting van dr telefoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hars73

hars73

Topicstarter
TwoR schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:22:
Is het niet gewoon de aansluiting van dr telefoon?
Hmm ze had haast net, dus het moest snel snel, maar ik heb een paar kabels geprobeerd. En die drukte ik er wel goed in. Ondertussen de navigatie van de auto zelf maar gebruikt, maar die is toch minder fijn dan Maps.

Ik zal vanavond zelf eens proberen en eens kijken of er bijvoorbeeld stof zit in haar usb poort. Kan me het bijna niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anauv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-04 08:56
Kan de aansluiting zijn in de telefoon; telefoon moet misschien een keer herstart worden; maar het kan ook goed zo zijn dat het multimediasysteem in de auto een update nodig heeft.

Ik zou eerst een andere telefoon proberen, wederom met de originele kabel, mocht dit niet werken even teruggaan naar de dealer.

NDH Automotive: https://ndh.nu/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hars73

hars73

Topicstarter
Anauv schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:25:
Kan de aansluiting zijn in de telefoon; telefoon moet misschien een keer herstart worden; maar het kan ook goed zo zijn dat het multimediasysteem in de auto een update nodig heeft.

Ik zou eerst een andere telefoon proberen, wederom met de originele kabel, mocht dit niet werken even teruggaan naar de dealer.
Systeem heeft begin februari in de garage bij z'n grote beurt al de laatste update gehad. De telefoon herstarten is nog wel een goed idee. Heb al gebeld, gaat ze proberen. Net als even de usb poort uitblazen, wie weet.

En dan dit weekend maar even rustig wat uittesten met m'n eigen telefoon (die het afgelopen woensdag nog prima deed). Denk steeds meer dat het inderdaad aan haar telefoon ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:27

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dikke kans stof in de USB poort. Ook het spul dat je er niet zomaar uit krijgt.
Ik doe dat meestal met een ragertje voor tussen de tanden en een naald. Kan met een beetje beleid geen kwaad, en je verbaast je er over hoeveel er uit komt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hars73

hars73

Topicstarter
Nou.. Eerst de herstart van de telefoon maar even geprobeerd. En dat was voldoende om alle kabels weer te laten werken. Zo raar.... Maar ja, weer opgelost.
Pagina: 1