Laptop + 2 extra beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurmpie_
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16-05 22:38
Best forum leden,

Ik ben op zoek naar een laptop waarbij ik twee extra beeldschermen wil toevoegen. Ik weet dat je dit via een dock-station kan doen, maar moet je intern ook nog ergens op letten? Moet een bepaald onderdeel van de laptop (videokaart/processor/etc...) hiervoor goed zijn of kan domweg elke laptop dit wil aan?

Ik ben zelf software matig redelijk onderlegd maar over hardware ben ik echt een leek...

In de hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt!

Beste antwoord (via Hurmpie_ op 08-04-2022 06:57)

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 16:48
Ieder laptop van de laatste 5 jaar kan een dock aan die 2 schermen aan kan sturen.

De vraag is wat je er mee wilt doen.

Wil je gamen, dan moet je een dock hebben met Thunderbolt of USB-C met Alternate Mode. Of een laptop met 2 video-aansluitingen (of 1 Displayportaansluiting).

Dus gewoon in de template invullen wat voor laptop je zoekt, wat je er mee wilt doen (ook de schermen vermelden) en een eigen inbreng verzorgen (welke laptop zou je zelf uitkiezen en waarom).

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 16:48
Ieder laptop van de laatste 5 jaar kan een dock aan die 2 schermen aan kan sturen.

De vraag is wat je er mee wilt doen.

Wil je gamen, dan moet je een dock hebben met Thunderbolt of USB-C met Alternate Mode. Of een laptop met 2 video-aansluitingen (of 1 Displayportaansluiting).

Dus gewoon in de template invullen wat voor laptop je zoekt, wat je er mee wilt doen (ook de schermen vermelden) en een eigen inbreng verzorgen (welke laptop zou je zelf uitkiezen en waarom).